Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Ja die is serieus tof Ralph!! :ok_hand:

1 like

Mooi. Maar als echte purist had ik bij jou enkel de versie met Marinemaster op de plaat verwacht

Klopt maar deze spookt dan ook door mijn hoofd…

3 likes

Ik heb beide gehad. De Sbdx001 en de SLA021J. Vond de SLA021J wel echt een serieuze upgrade met saffier glas en keramische bezel. Voelde net wat hoogwaardiger aan en nog meer op het niveau Seamaster/Tudor…

De hele side collectie eruit en een 2e hands Doxa sub300 als beater. Dat zou toch lekker zijn!

1 like

Deal bijna rond, nu wil ik deze ook gelijk om de pols :grin::crossed_fingers:

22 likes

Gaaf! Is dat gewoon de stalen versie?

Yes, limited van 800 stuks uit 2014. Zat al een tijd te azen op een mooi exemplaar. :grin:

1 like

en lekker dat je ook je leesbril niet op hoeft :wink:

Maar inderdaad mooi! is het donkergroen?

1 like

ahhh nice! Vind het ook echt een gaaf horloge. Ik heb er weleens naar gekeken maar dacht dat ze vaak de 12 en 6 alleen hadden en niet volledig 12, 3, 6 en 9. Deze is mooi in balans. Weet je of het ook 10 bar WR is?

1 like

Gaaf maar een hoog Seiko 62mas gehalte…

Heb je de 60s skindivers wel ns bekeken?

De 62mas was toch de eerste met die case vorm?

Het wemelt van de 60s duikers die op de 62mas lijken. De 62mas zal denk ik niet de eerste geweest zijn. De 62mas is gewoon een heel erg run of the mill 60s duiker ontwerp.

@Goldilock meteen maar even zelf gekeken, inderdaad 10 bar. Met een extra strap lijkt het me ook een heerlijk vakantie horloge. Goede aankoop hoor, super mooi!

2 likes

Oei. Echt heerlijk.

1 like

Yes, 10 bar WR :+1:. En een goede magnetische bescherming en shoq proof, prima als toolwatch te dragen. De uitvoering met alleen de 12 en 6 is de Platinum uitvoering, ook mooi!

1 like

9 likes

Erg cool!

1 like

1 like