Ik vind dat geen knappe jongen. Datumvenster eigenlijk onoverkomelijk. Maar verder ook niet zo.
En ik moet altijd aan mayonaise denken.
Vindt je de Hentschel H1/ h2 beter? @tompj
Heb de afgelopen dagen zitten denken. Dress heb ik eigenlijk genoeg. Daarom heeft de H2 toch wel een voorsprong. Minder dress.
Voorkeur voor de donkere wijzerplaat.
T kan nog raar lopen binnen kort.
Mocht t Hentschel niet worden om wat voor reden dan ook want tja om wat voor reden dan ook over een pakweg 15 jaar niet meer te servicen ivm pensioen of eventueel faillissement zou een huge dealbreaker zijn.
Alternatief in t grote merken land.
Nr 1 om te passen. En aanwezig in heb ik begrepen, tevens geschikter voor dagelijks gebruik. Of toch liever toch een seaq?
Ik zou de Defy kiezen
Hoelang moeten we hier nog naar plaatjes kijken van die Hentschels?
Maanden heb ik het idee. Daarbij telkens dezelfde plaat aan het afspelen. Het verhaal blijft exact hetzelfde.
Niet zo lang meer mits de klik er in t echt is. En afhankelijk van t model. Dan mag je naar plaatjes om de pols kijken.
Ikke wel! Erg mooi. En om die service over 20 jaar zou ik me geen zorgen maken. Als zij het niet meer kunnen, dan een goede horlogemaker wel. Dus druk maar op de knop!
YAAAASSS! Verlos ons.
Hahah.
Dank je wel. Over een niet al te lange tijd heb ik duidelijkheid. Of ik ook met iets om de pols naar buiten loop op dat moment is de vraag. Meeste is build to order. Word dat hopelijk een leuk kerstcadeau
Ik gok dat we em tot die tijd nog regelmatig voorbij zien komen hier
Valt groot hoor. Ik heb hem even omgehad en ik kon m niet hebben. L2L was ok maar hij het slab effect was erg aanwezig.
Ik was net de foto’s terug aan het zoeken van de blauwe BB41 die ik 4 jaar geleden had. Het kon net…