Eens kijken of de klik er nog steeds is… Wss pas over een aantal maanden als ik t nieuws een beetje goed volg.
Heb er (voor de gein) eens een mail aan hun winkel in Parijs aan gewaagd. Kreeg wel keurig en vlot antwoord in ieder geval
Interessant. (Nog) niet op de website?
Ik hoop dat je gaat zeggen dat die max 40 mm is
niet meer denk ik, dit is de 1-39-34-02-32-04 uit 2009
helaas, 41.35mm x 41.35mm x 12.6mm
Dat is groot ja.
Ah is een ouder model.
Ook die maten jammer.
Ik roep eigenlijk altijd hoef geen tweede chrono, de Zep is tot 10k de chrono voor mij en daarna kom ik bij t topsegment uit eigenlijk. Maar toch.
Navitimer is helaas veel te groot met zijn 43mm
Monaco mits die past en de rest van t lijstje uiteindelijk niet bevalt is plan f ofzo dit jaar. Of t zover komt betwijfel ik.
Deze had ik wel willen dragen als de mogelijkheid zich had voorgedaan. En ook morgen wel. En overmorgen. En…
de opvolger is rond, ook mooi, maar ook weer een flinke klatser met 42 mm
ik vind het jammer dat ze de subtielere maten van de driehander niet hebben aangehouden
Mijn dochtertje heeft nog stickers van Hello Kitty liggen. Die mocht je wel hebben van haar. Kan je die op het bandje plakken.
Ja, zijn mooi!
En welke heeft dan jouw voorkeur? Degene met 1) de wave dial, of toch liever 2) die met een effen blauwe dial icm de ceramische bezel?
Ik vind het ook mooie modellen en klassiekers. Heb 2) zelf gehad en weer geflipperd, maar de uitstraling, samen met de perfecte AR coating (echt heel mooi, mis je pas als je horloges draagt die het niet hebben) maken dat ik ze nog wel met een schuin oog blijf volgen.
Archief foto voor de sfeer
Pfff gave uitvoering, is dit een nieuwe uitvoering ? Helaas wel 45mm volgens mij of niet ?
Cool heh…vind 'm ook waanzinnig. Is een nieuwe limited 2000. DLC titanium, 45mm. Eur 4750.
Wat een geld maar hij is tof