Breitling MT
Hoe meer tekst en opties op de dial hoe beter… fuck less is more! GIShock Mudmonstah in een modern jasje yow!!
Ik heb net een flinke portie cafeïne naar binnen
Breitling MT
Hoe meer tekst en opties op de dial hoe beter… fuck less is more! GIShock Mudmonstah in een modern jasje yow!!
Ik heb net een flinke portie cafeïne naar binnen
Goedesmorgens!
Goedemorgen daffie.
Flinke plannen dus :-). Van een mooie sobere grand Seiko naar een knaller van een Breitling. Brrr. Afgekapte cijfers. Nja iedereen zijn allergie.
Ot.
Ik zou deze weleens een dagje willen proberen.
De kleine Staudt.
Ha Whisky. Tja de welbekende kriebels. Misschien de Breitling naast de GS. Ben er nog helemaal niet uit. Niets overhaast iig…
Die Staudt is en blijft prachtig. Heb er ook eens naar gekeken…en zo nu en dan nog steeds op de website van Jaap.
Welke is dit?
De Tokyo 2020 versie. Zat net naar aanleiding van het zoekertje van @ElChueco even bij Ten2Two op de website te loeren en kwam hem daar tegen. Lekker is ie hè?
Niks voor jou Erik? Stuk leuker dan die Ultraman.
Vind dit persoonlijk de mooiste speedmaster die ik tot nu toe gezien heb. (Op een panda na dan)
Die met Mitsubishi dial. Ja die is ook erg gaaf.
Dat is helaas de grote. Past mij niet. Jaren geleden al eens geprobeerd.
Of Staudt er ooit echt gaat komen. Tsja heb eigenlijk al genoeg dressers en dan nog t probleempje dat een Nomos Orion wat goedkoper is. Zou dan de derde keer zijn dat ik m zou kopen.
Wellicht dan toch maar eens proberen met de zalmroze wijzerplaat?
Dat lijkt mij persoonlijk ook een leuke aparte kleur om eens te proberen.
Ik had gisteren al contact gehad met Jaap.
Waar ik tegen aan hik:
De Tokio heeft een ontzettend ‘lelijke’ band.
De Ultraman draagt perfect op die Nato
De blauwe mét een blauw Nato wordt me ietwat te veel blauw.
Daarbij zijn er van die blauwe nog meer dan genoeg te koop & heb ik geen idee wat de prijs gaat doen. Impulsjes zijn leuk, maar niet als ze elke 2 a 3 weken dragen 3/400 euro per keer kosten.
Dat icm de band van die blauwe (en ik heb niet zo’n zin om een andere band te moeten gaan zoeken) maakt dat ik denk ik liever voor een van de 2 uit mijn gezocht topic ga.
Lastig! Want het eerste wat ik doe ik de stickers eraf trekken & gewoon dragen. Kost al snel behoorlijk knaken & dan heb ik het geduld niet als ik 'm zat ben.
Steeds meer overtuigd dat dit de volgende grote aankoop moet zijn
Hoewel deze ook “roept”
Maar heb al te veel Seiko in de collectie (kan dat?)
De porseleinen wijzerplaat is prachtig
Horloge is “hoog” met 15mm
Ik had vandaag deze wel eens willen dragen. Ben nieuwsgierig naar het draagcomfort & afwerking. Na lock down maar weer eens buurten bij Van Willegen.
Super mooi
Super duur ook
7,5 mille zag ik, da’s goed te doen.
Ik heb dat nog nooit uitgegeven voor 1 horloge