Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Ik denk dat deze in wezen niks toevoegt aan mijn Planet Ocean, maar soms zou ik net iets meer kleur willen dan alleen maar zwart en wit.

11 likes

Je kan ook een vleugje goud toevoegen ipv blauw. Gooi er nog wat titanium en een zak geld bij en je hebt deze:

Geef mij die maar een dagje :smiley:

16 likes

:ok_hand: Zou op mijn pols ook niet misstaan.

2 likes

Beter dan op de mijne alleszins! En deze is een tikkeltje dunner dan de reguliere dacht ik :+1:

1 like

Een dagje wel, maar ik ben niet zo gek op hun design keuzes in deze. Die pijl mag er zo af, en die lume mag iets minder bruin gekleurd. Niet per se 100% tegen patina, maar dit is wel extreem (op foto, nog niet in het echt gezien).

1 like

Kan ik inkomen. De patina is voor mij gewoon een kleur zoals een ander, dus voor mij geen punt. Smaken verschillen natuurlijk, de blauwe vind ik wat te bling naar mijn smaak.

De pijl was vroeger een symbool voor ‘eigendom van het britse leger’ dacht ik, dus ergens is’t wel passend in het bond verhaal. Ze zijn immers gegeven door MI6 :slight_smile: maar die mocht er voor mij ook af alsk kon kiezen.

1 like

Absoluut, ik begrijp waarom ze het doen, maar het maakt het voor mij zo’n net niet verhaal. En dan zeker gezien de prijs. De gewone vind je grijs nog wel onder de 4K. Dat is een gokje dat ik zou durven wagen en dan met minimaal verlies van me afschudden als het niets voor mij is. Deze gaat daar een serieus stuk boven.

Edit: wat betreft patina heb ik er geen probleem mee dat ze dat zo doen. Alleen is deze tint niet m’n ding op dit specifieke horloge.

1 like

De prijs is inderdaad wel wat de gek ervoor geeft in dit geval. Vandaar ik het met deze ook in dit topic zal houden :wink: maar de no date titanium en matte plaat zijn een grote + in mijn boekje.

Misschien ben ik dus meer een Black Bay man dan een Seamaster man :thinking:

1 like

9 likes

23 december, kikker in je gember

5 likes

Wel met “swiss mvt”, hoor!

Deze graag

13 likes

echt lelijk :smiley:

1 like

prachtig :slight_smile:

1 like

Ik weet het🤭

Ziet er toch behoorlijk echt uit de Sky :sunglasses:

1 like

6 likes

6 likes

18 likes

14 likes