Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

10 likes

Ik had deze wel willen dragen vandaag. Gadverdamme wat een lekker retrostijltje.

6 likes

Waarom niet zoiets @Candide ? Iets meer bling?

2 likes

Mja ik ben iets te bleek voor goud denk ik. Daar moet je op zijn minst een Mediterranean boy voor zijn.

f99f7193e3fad578979eff39de83fbd0

Met een beetje hulp…

1 like

Heb je die al lang? Heb hem nog niet eerder gezien in je collectie.

1 like

Deze. Om te kijken of het ooit iets zou zijn.

14 likes

De nieuwe Longines vind ik erg geslaagd!

4 likes

Een mooie Constellation Pie Pan zou ik wel graag willen

13 likes

Mooie foto :rofl:

1 like

Nee niet in bezit. Heb m ook nog nooit in t wild bij een ad gezien deze kleur.

Ik post in dit topic eigenlijk alleen dingen die ik interessant vind cq eens zou willen passen. Naast alles wat serieus en concreet is wat ik overweeg,mja winkels dicht, heb ik ook nog een lijst van een pakweg 12 horloges die ik wel zou willen passen… Cq backup mocht wat momenteel heel concreet is t m toch niet worden.

Zou best eens willen weten hoe roze die Orion nu echt is, kleur lijkt me vrij zacht. En ik sluit niet uit dat er ooit (voor de derde keer…) een Orion bij komt. Alleen dan zou deze of de blauwe wijzerplaat wel een voorkeur hebben tov de normale witte.

1 like

Ik heb hem nu ook in serieuze overweging den dan de Orion 301 denk ik. Beetje standaard maar ik vind hem zo mooi en classy. Heb er nog nooit 1 gedragen of omgehad en dat zou ik ook graag willen (maar ja he…).

En ja geld is ook altijd belangrijk natuurlijk dat is soms nog wel eens lastig.

Bij GS zelf vinden ze hem zomers, mijn vrouw vindt hem kerstig. Ik zou hem ook begin februari prima dragen!

15 likes

Een Yema? Welja!

14 likes

Zeker een leuk ding! :ok_hand:

1 like

22 likes

Een echte grail van mij! Een van de beste chronograafuurwerken.

1 like

Poaah

13 likes

Do it! Leuker dan zo’n Hydroconquest.

1 like

Ik vond de HC heel leuk om te hebben, maar als alles volgens plan verloopt, is er binnenkort een Conquest Heritage op komst.

8 likes