Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Kun je een auto voor kopen Tom…

2 likes

T is wellicht absoluut niet te vergelijken met een Nomos Orion, zit wel in dat stijltje. Met ook een ‘manufacure’ aka Alpha en die kosten minder dan de helft.

Maar als je ziet wat je krijgt met t Premium service pakket van hun. Is bepaald niet mis voor bijna 5,5k

1 like

Ja, veel geld inderdaad, maar ik vroeg me af waarom het in vergelijking met veel andere horloges met die specs, duur is.

4 likes

Als ik iets had willen dragen, dan toch wel deze… Sportief maar ook met class. Toch wel mijn grail, wellicht deze of met zwarte wijzerplaat.

Denk dat ik maar tot mijn 80ste ga doorwerken…

8 likes

Nomos Alpha is een ‘opgeleukte’ pesseux 7001.

De uurwerken van hentchel zijn bijna allemaal ‘oude uurwerken’ die ingekocht worden en ook worden opgeleukt, veelal ook ‘pesseux 7001’ achtige basis. T is niet zo dat alle bruggen ect in die uurwerken van de grond worden opgebouwd.

Dan vind ik 5k best veel. Of zie ik iets niet wat jij wel ziet/vind. En ja uiteraard veel unieker dan de massa.

Eerst maar eens langsgaan. Interesse is sluimerend. Ben t merk toevallig op een poster tegen gekomen daar, 2 jaar geleden, vorig jaar brochure besteld. :blush:

Nee hoor, ik kan je volgen.

1 like

:fire:

15 likes

Dit forum is ongezond, het maakt je een beetje gek.
Zo veel moois waardoor mijn smaak constant wisselt.
Ik begrijp nu pas waarom vele van jullie altijd horloges blijven verkopen en kopen.
Ik was eigenlijk content met één, twee, inmiddels vier horloges.

De laatste tijd zijn er twee type horloges waar ik op het forum graag naar blijf kijken.
Één daarvan is een Rolex Submariner Date in geheel zwart en dan met zwarte band.
Door het bewaarde plaatje (mag dat?) van een mede forumlid blijft deze mijn aandacht vragen.

(Onderstaand plaatje is van een bandjesmaker en het plaatje is geen Date)

Gezien een Rolex ver buiten mijn mogelijkheid valt zal een Duits horlogemerk, dat ook dit type horloges maakt, een reëler optie zijn.

9 likes

6 likes

Big and bold vandaag.

12 likes

11 likes

9 likes

Willen dat deze in 40 a 41 mm was

Welke is dat ??

Hij draagt verrassend veel kleiner dat de maat doet vermoeden.

1 like

Ze zijn van de tag heuer 1000 series, je ziet ze vaak in het zwart op staal of zwart op goud. Maar deze kleuren zou ik graag beide willen uitproberen.

2 likes

Ik heb mijn keuze voor mijn toekomstige seamaster uitgebreid met het gmt model (met prachtige zichtbodem). Ben al aan het kijken op div sites (de bekende van het forum) en op de welbekende wereldwijde sites. Alleen die laatste blijf ik toch wat raar gevoel van krijgen om daar een sloot(je) geld naar over te boeken. Maar ik heb geen haast. Volgend jaar (en misschien wel eerder) komt één van de bovenste modellen om de pols. Wensen voor het horloge moeten in ieder geval zijn:

1. Netjes dus geen diepe groeven of wat dan ook
  2. Applied indices.
  3. Full set mag maar is geen harde eis.
  4. Opgelegd omega logo (behalve natuurlijk op de GMT die heeft dat niet)

Nog geen “gevraagd topic” aangemaakt. Dat komt nog wel.

5 likes

Vandaag had ik graag de JLC Reverso classic medium small seconds gedragen.

15 likes

Deze allrounder in t wat vriendelijke prijs segment.

Vind €50 best wel wat qua verzendkosten. Dan zou ik liever daar €100 bij doen en voor een weekendje FaM m persoonlijk ophalen als dat weer mag…

12 likes

Ik heb weer zin in een Day Date vandaag :heart_eyes:

7 likes