Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

SBGX259 of 261! Maar welke? Ik denk de witte, naast mijn BB58 op staal, maar die zwarte ziet er ook top uit :thinking: :laughing:

In een collectie met 2 witte en 2 zwarte platen… de witte dressier dan de zwarte, wat zouden jullie willen dragen vandaag als je moet kiezen?

• SBGX259 (wit)
  • SBGX261 (zwart)

0 stemmers

3 likes

afbeelding

Of toch deze: (prijs x3)

7 likes

In jouw collectie zou de witte prachtig zijn als aanvulling op de rest al heb je nu wel de Oris :thinking:

Succes met de keuze :ok_hand:t2:

1 like

13 likes

Met de Tangente en de Oris zou’t inderdaad 3 keer wit zijn. Met de Speedy en de 58 zou’t dan weer 3 keer zwart zijn. En de blauwe vind ik niet mooi van deze reeks.

Aan de andere kant, leer draag ik niet in de zomer dus zo kan ik op de warme dagen ook wit dragen :smiley: leuk hoe je alles een draai kan geven in deze hobby :innocent:

1 like

Helemaal mee eens en denk dat jouw gedachte wel de meest logische is en zeker richting de zomer op staal de mooiste :ok_hand:t2:

1 like

Nooit de hommage, altijd de originele versie! Zo’n Portugieser is echt prachtig om de pols, klasse horloge. Als het budget het niet toelaat, dan liever iets met een eigen smoel voor hetzelfde geld :+1::blush:

Ja maar ik vrees dat iwc niet t origineel is. Die is er oas sinds een jaar in deze 40mm. Iwc heeft wel n inhouse uurwerk, de andere is n handwinder eta

1 like

De zwarte…het contrast van de wijzers tegen de diepzwarte plaat is geweldig weet ik uit eigen ervaring. :ok_hand:

11 likes

Waarom niet champagne plaat? Wel iets ander model, maar toch…

1 like

Ik volg even niet… IWC heeft dit model uitgebracht uitgebracht in 1939 uitgebracht in deze stijl. 43mm weliswaar, maar voor mij toch het origineel :wink:

7 likes

Sunburst champagne vind ik mooi op een ander, maar persoonlijk zegt het mij niet veel. leuk op plaatjes wel of om @daffie zijn pols :smiley: maar zeker een mooie optie!

2 likes

:heart_eyes: zo is ie inderdaad wel schitterend…

1 like

Tja Tourby bestaat pas sinds 2003, dus iwc is t original (alleen moeten ze nog even de naam voluit schrijven)

1 like

Echt heel bijzonder die diepe kleur zwart van GS…het is alsof je in het oneindige van het heelal kijkt (zonder sterren :wink:).

2 likes

Je weet het toch te verkopen die zwarte :wink: de volgende aanwinst zal toch weer eens een GS moeten zijn! En mijn andere zwarte zijn matzwart… :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Cool! :+1: :grinning: Jammer idd dat de vorige niet echt aansloot bij wat je zocht. Dit is dan wel weer totaal anders…een echte dresser.

1 like

13 likes

Deze is wel bijzonder. Het lijkt wel een nieuwe OP maar het zou een 15200 uit de jaren '90 zijn. Met een nieuwe plaat erin dan ofzo?!?

Het lijkt me niet origineel maar zou hem wel eens een dagje willen proberen!

3 likes

Ik ben bang dat dit een fotoshopje is, maar wel een hele gave!