Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Dat lijkt me ook wel tof.

1 like

Mijn leven zou compleet zijn met een piece unique van Grönefeld.

18 likes


Deze, ik ben geen fan van dresswatches, maar hiervoor wil ik best een uitzondering maken. Ik zou hem wel op z’n kop dragen, aangezien ik de onderkant veel mooier vind.

15 likes

"k word zo langzamerhand wel een Seiko boy
Maar deze Presage sharp Edge GTM in het zwart staat hoog op de lijst
De power reserve had niet gehoeven
Datum op 6 uur met wijzertje vind ik wel mooi rustig

Kan nergens vinden wat voor materiaal de bezel is
waarschijnlijk gelijk aan het material van de MM200 in deze prijsklasse

10 likes

14 likes

Heb mijn oog nu ook laten vallen op de Damasko DC80. Iemand hier ervaring met dat beest?

3 likes

15 likes

13 likes

26 likes

Welke wijzer fungeert hier als stopwatch/chronograaf en wat doet die andere dan? :sweat_smile:

De rechte wijzer tikt de seconden af. De wijzer met viegtuigje tikt de minuten af. Best vet vind ik.

1 like

Dat is zeker vet. Lekker clean dial ook.

Ps: ik dacht dat met vliegtuig wijzer is dan wellicht GMT ofzo :sweat_smile:

18 likes

Jokkebrok

11 likes

‘Sport’ editie van de h2.

Ik ga ze binnenkort eens mailen. Wil weleens weten wat nu de ‘goldchatons’ kosten qua upgrade en of er nog andere upgrades mogelijk zijn. En hoe t zit met onderhoud over x aantal jaar/cq hun niet meer bestaan…

Ook raar: had de catalogus aangevraagd vorige week. Zit er ook een boekje bij van een model wat niet (meer?) op de site staat. Blijkt t na googlen iets van 2014 te gaan. Wel in paar materialen en x aantal stuks per materiaal. Zou kunnen dat ze uitverkocht zijn.

Maar waarom dan de catalogus meesturen… 9 boekjes in totaal wel te verstaan… Netjes.

1 like

In het zwart mag ook :ok_hand:t2:

11 likes

Prachtig
Beetje flinke lug to lug wel

1 like

Een chocolate dial :ok_hand:

14 likes

Vind jou YM mooier :sunglasses:

1 like