Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Goed punt. Het gaat hier gelukkig om eigen geld en dat besteed ik graag aan horloges :laughing: De gezamenlijke pot gaat op aan serieuzere dingen ja. Die kinderen zijn ook altijd toe aan nieuwe kleren :thinking:

2 likes

Deze lijkt me wel leuk voor een dagje (of langer)

2 likes

Blue Sunday.

5 likes

Deze graag!

En hij staat me goed, @flowert

10 likes

Misschien komt deze over een tijdje ook, dit vind ik de mooiste vintage alpinist. Zou een leuke reissue zijn.

5 likes

Die is ook erg mooi! Laten we hopen dat als die komt, die niet ook 3k gaat kosten. :roll_eyes:

1 like

Zeker. Wanneer krijg ik hem weer terug?

2 likes

*Begint driftig te zoeken.

4 likes

SPB245. Ik ga zo’n ding bestellen, zodra ik m’n tweede Archimede verkocht heb. Of, nou ja, m’n eerste Archimede. Die tweede ga ik dragen.

9 likes

Ik doe met je mee. Helaas wel wachten tot augustus :grimacing:

2 likes

7 likes

Ja
Geen fijnafstelling op de gesp

dat seiko wordt het nieuwe rolex hoor :smiley: maar wil chill dat je een seiko dan tenminste nog wel kan bestellen :slight_smile:

1 like

Een outdoor? :innocent:

1 like

Nee, een Klassik. Sorry man. :blush:

1 like

Ik denk dat groen er wel tof uitziet, maar die bruine zal irl het langst beklijven.

1 like

Heb hier op het forum nog helemaal niks over dit horloge gezien, zonde want hij is echt schitterend.

6 likes

Ik ben erg benieuwd naar real life foto’s en filmpjes. Ik vind het nu nog te lastig om te kiezen.

1 like

Deze :point_down: Grappig gebbetje van GS? Spring drive bij het seasons model winter.

8 likes

17 likes