Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Deze blijf ik zoooo mooi vinden :smiling_face_with_three_hearts:

Las dat Longines later dit jaar wellicht een versie zonder datum uit gaat brengen. Dan is ie wat mij betreft echt perfect als pilot :star_struck:

14 likes

Vond ik ook. Het is een beetje groenig.

1 like

Gebruik dan : "chambrang " wil je het chique laten klinken :smirk:

1 like

Hoppa. In beide maten? Zou een mooie zet zijn al stoort de datum mij persoonlijk niet.

Toen ik de Nomos heb opgehaald de ‘witte’ 40 mm gepast. Is t net niet voor mij qua kleur.

1 like

7 likes

Ik zou niet weten eigenlijk. Op zich stoort de datum mij niet, maar een mooie ‘3’ zou de plaat voor mij echt afmaken!

1 like

Ik blijf nog even bij t

‘Kleine merk’

5 likes

Die vind ik ook tof, maar wel in de kleinere versies.

1 like

Geschikt voor een tsaar, erg mooi

1 like

Ga jij als Belg nou een Nederlander Frans leren? :rofl:

wij gebruiken dit hier in de volksmond :stuck_out_tongue:

Ik weet dat ze idd een medium hebben. Die is dacht ik 37 mm?

Die kun je configureren op de site, wat betreft de rest ‘ausverkauft’

Ik ga ook hun binnenkort maar eens mailen. Ook veel bto aka build to order als ik t een beetje goed bekijk??

En ik hoop dat ik binnenkort mail krijg van Hentschel.

Goede week geleden gemaild nog geen mail terug helaas… Ga niet investeren in een ‘kleiner merk’ met ‘geen standaard’ uurwerk ik niet weet hoe t met service over een pakweg 20 jaar zit/merk over de kop gaat… En ik dan zit met een uurwerk die maar een handjevol mensen kan service cq de opvolging niet op orde is aangezien de eigenaar/oprichter ook al met alle respect in de 60 is

Grapje :kissing_heart:

1 like

I know :hugs:

Mooi merk.

Maarrr
20210308_201413
What the … :face_with_monocle:

2 likes

Ik wil deze :sunglasses:

15 likes

Of ik kijk niet goed op de site zelf maar ik kan daar geen fatsoenlijke foto’s vinden.

Foto die ik heb geplaatst komt van een 2016 exemplaar. Pre owned chrono24.

:see_no_evil:

1 like

Ik hoop dat het een maandagochtend wijzerplaatje is geweest.

Nogmaals , ik waardeer merken zoals dit echt.
Maar als ik hem zo geleverd kreeg ging hij meteen retour.

1 like

Eensch. Daarom wil ik ook persoonlijk langs gaan mocht de tijd er komen en rijp zijn , nu is t redelijke fijne van dit kleine merk dat ze wel een aantal ads hebben als ik me niet vergis.

Sommige kleine merken zijn echt alleen op 1 plek te krijgen en dat is soms ‘niet in de buurt’ waardoor de kosten oplopen…

half Fries, half Kiwi, maar vooruit

dat klinkt als een Surinaams kipgerecht

2 likes