Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Daar was ik al bang voor en die kunnen dan idd min of meer vragen wat ze willen ivm schaarste aan vakmanschap.

Voor een 6 k verwacht ik even afgezien van de guilloche wijzerplaat eigenlijk ook een meer dan standaard uurwerk en een ‘eigen rotor’

Maar t realistische mbt de ‘kleine’ merken waar ik Staudt ook toe reken is dat er ook voor een 6k altijd een (historisch) bestaand (basis uurwerk in tikt al dan niet heel erg opgeleukt/omgebouwd.

Een echte manufacture en van scatch inhouse opgebouwd en ontwikkeld uurwerk binnen de eigen muren en een 6k budget… Nee. Snap ik ook wel. Kost jaren en gaat budget technisch m niet worden voor de hele kleine merken.

En toch vind ik dit leuk.

6 likes

Klopt… een verassend bijna perfect zittend mondkapje; In stijl boodschappen doen aanstaande vrijdag :mask:

2 likes

16 likes

Precies en een mooie neutrale kleur.

1 like

8 likes

In april weet ik meer! Het is een cadeau - het wordt de Conquest Heritage ofwel een SBGX259 -, dus het is afwachten…

5 likes

Deze vandaag even om gehad… op de blauwe band is hij echt :heart_eyes:

12 likes

Veel geld voor veel horloge.

1 like

Back side is mooier als de dial side :see_no_evil:

Die matzwarte wijzerplaat :star_struck:

1 like

Tja beide mooi, maar kan er maar een de winner zijn😜. Gekkie op een stokkie, lastige keuze wel

1 like

Goed on topic.

Deze Wempe graag.

10 likes

Deze aub…

20 likes

Je kan bij Vierport langs als je dat rosé goud even vergeet :slightly_smiling_face:

Ik vind m vet.

14 likes

Ik zeg geen nee tegen deze.

17 likes

Nee, dat snap ik

1 like

Ja gezien uiteraard.

Een aantal stukken waaronder de DJ en BB58 zouden er dan uit moeten maar ik ben te lui om te gaan leuren :smile:

Dus komt wel. Geen haast.

1 like

Zou je de BB58 eerder weg doen dan de 16570? Verwachtte eigenlijk wel dat je Coke hem uit t veld zou slaan. Wat de DJ betreft, helemaal mee eens, die zou ik ook weg doen :sweat_smile:

Herkenbaar. Ik wil de aerospace verkopen maar ben al te lui voor een advertentie :upside_down_face:. Dan maar even houden.

1 like

200% ja. :smile: Die Epxlorer kan misschien er ook wel uit hoor. Moet een beetje ruimte maken :wink:

Af en toe in de draadjes droppen dat je 'm kwijt wilt helpt nog wel eens… haha

1 like

Echt schitterend, lijkt me een prijzig horloge met tourbillion en minute repeater :relieved:

1 like