Dikke duikert.
Prachtig! Beetje jammer wel van de datum plaatsing.
Thanks.
Ik wist dat iemand die opmerking ooit zou maken. De datum plaats. Mij stoort t immers niet meer. De Zep heeft t ook, zoals t ooit heurde, dit terzijde.
Zou ook niet weten in ook de top klasse duiker wereld wat hier tegen op kan. Subs met al zijn varianten ben ik geen liefhebber van Sea-q is leuk alleen uurwerk niet zichtbaar en gangreserve is magertjes. Dus blijft dit over.
Wellicht binnenkort in dit theater te bekijken :
Tof!
En nee de datum plaatsing is absoluut geen showstopper. Is op dit model ook mooi klein dat scheelt.
Ik ben normaal niet zo’n Grand Seiko-man maar dit vind ik prachtig
Mooie kleur, is hij altijd zo donker of alleen in de avond ?
De Nautilus 7118/1A, vind deze met de speelse wijzerplaat en spitsere wijzers een stuk leuker dan ‘normale’ versie. Met de datum op 6 is ie ook meer in balans dan de grotere versies met datum op 3.
Dit is een 35mm toch
Klopt, maar vermoed dat ie wat groter draagt door de oortjes aan beide kanten. Daarnaast heb ik ook niet zo’n grote polsen dus denk dat deze maat beter voor me is. Het enige dat me tegen houdt is de geringe waterdichtheid, als we de prijs even buiten beschouwing laten dan.
Zit laatste ook te kijken/dromen op Wempe, misschien makkelijker leverbaar ook nog😂
Wat is dit?
Ik dacht al joh, dit is een soort homage aan homages