Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Van een lelijk opengewerkte 2824 krijg ik ook de kriebels, maar dit is prachtig alleen al om wat je ziet. Ik vind ‘m meer dan geslaagd! Kijk ook naar die mooie gongen onderaan de achterkant. Hier geraak je toch niet op uitgekeken?

Als ik de centen over had, ik zou’t wel weten. Een reverso on steroids :sunglasses:

2 likes


Deze over een Cartier tank.

7 likes


Jardur Bezelmeter

2 likes

Deze… Als ik het juiste staatslot weet te kopen :innocent:

5 likes

Ah dan toch. Ik dacht, wil niemand dit es dragen??

Wat een ding zeg. dat ie geen koffie zet ook vind ik wel jammer

2 likes

Even patsen vandaag met deze nieuwe 42mm bronzo blu abisso😎

3 likes

Zeker wel. Ik zou mijn linkerbal ervoor geven. Ik weet alleen niet wie mijn bal wil kopen als een GS verkopen al niet lukt.

Edit: nu ben ik weer boos.

6 likes

Een Seiko KS 45-7000, hij mag zelfs wat patina hebben :ok_hand:

5 likes

Een 1655 graag

8 likes

Kan je em niet bij Pange of Ten2two kwijt?

En dan nog dieper bukken zeker? Ik laat hem tot in den treure op HF staan.

6 likes

Begint een traumatische ervaring te worden. :grinning:

Ik heb een SBGE in groen te koop staan voor een zacht prijsje. Als die niet weggaat, wordt het mijn vakantiehorloge. 200 meter waterdicht, gmt en je wordt er waarschijnlijk niet voor in je nek gemept. Ook prima.

5 likes

Dat valt wel mee, ik hou gewoon van drama en theater.

2 likes

Ze hadden hem ietsje kleiner mogen maken maar voor vandaag neem ik de Cartier Santos XL (WSSA0030)

8 likes

Als eenmaal het zaadje geplant is dat hij weg gaat moet hij ook weg. Niet uzelf voor de gek houden :innocent:

Hij mag weg hoor, maar er moet wel een koper zijn.

2 likes

Ik snap eigenlijk niet dat de GS en van @tompj en @HanDavinci nog niet verkocht zijn.

Prachtige dresser voor t geld en een hele dikke duikert. T is dat ik al een 253 heb…

Alleen lijkt t zo te zijn op hf dat de meeste nieuwere GS meestal pas verkocht word als er minimaal 25-30% af gaat tov list…

1 like

Ot.

Tot zoverre de grote winnaar voor mij van w en w

19 likes

Een nieuw horloge bij een AD kopen en weer flipperen = afschrijven. Maar dat is toch niks nieuws?

2 likes

:white_check_mark:

2 likes