Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Kijk, dat past nou mooi naast jouw Yachtmaster.

2 likes

Vandaag de nieuwe explorer :point_down: :point_down:

image

5 likes

Yep, blijft voorlopig bij zou willen 🤷🏻

1 like

Een avondwissel naar deze:

10 likes

Ah, why the hell not?!
Lekker fout goud, om een keertje te proberen! :sunglasses:

11 likes

:black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart:

:black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart::black_heart:

12 likes

Iemand deze al ergens op voorraad gespot?

13 likes

8 likes

8 likes

Heb ik ook na gekeken maar vind die tijd toch nog lastig aflezen. Het is daar toch 21:40uur ?

2 likes

Schitterend horloge werkelijk

Aan het licht te zien vermoedelijk 9:40 :wink:

Ik heb nog nooit een regulateur gehad, maar uiteindelijk zal’t wel gewoon even wennen zijn…

Je hebt denk ik gelijk🙂

Zal idd wennen zijn, maar toch blijf ik het niet praktisch vinden, ondanks dat ik het een mooi model vind😉

Deze kwam ik laatst tegen:

Gave bezel en lekker rustig.

11 likes

Die is wel strak, ben alleen niet overtuigd van de lollipop seconde wijzer.

En ik moet weer gelijk hieraan denken :sweat_smile:.

https://www.youtube.com/watch?v=2IH8tNQAzSs

1 like

deze, en mezelf kennende hem even een paar keer per ongeluk tegen de deurpost kletsen binnen een uur

image
image

11 likes

Zolang je hem hebt omgeklapt geen probleem. In theorie.

De Seiko 62mas SPB143J

3 likes

Yup

Ik draag m vandaag.
Sinds een week of drie nu.

Zó mooi

1 like

Geef mij maar die Sinn U50 :sunglasses: