Last time I checked inderdaad.
Top ding zoals half HF inmiddels kan beamen
Dit is er eentje voor op het lijstje:
- Mooie maat met 39mm
- Degelijke stalen band
- Solar
- Altijd nauwkeurig met GPS
- Geen tweede tijdzone met al die landen/steden op de bezel (gebruik ik toch niet)
- Zwarte datumschijf
- Goede lume
Nu afwachten wat de prijs gaat zijn
Prachtig heb de witte variant vorig jaar omgehad. Zat er gisteravond ook naar te kijken.
Is wellicht wat appels met peren vergelijken maar vindt jij m mooier dan de defy?
Nogal inderdaad.
Mooier….ik weet het niet. Ik zou hem nu liever hebben, maar morgen misschien weer andersom.
Ik wist niet dat ze de Astron inmiddels ook in wat kleinere maten hadden. Waren voorheen flink aan de maat maar dit kan natuurlijk prima.
Die vind ik ook heel erg mooi… wel erg wijde lugs (22mm) voor een 36.8mm kast - ben benieuwd hoe dat er om de pols uitziet. En met $20k ook niet goedkoop zeg…
Zou je denken?
Mooi formaat, mooi manufactuur uurwerk (doorontwikkeling van de 80110 die ik in 2 Ingenieurs heb zitten) en top afwerking. Deze kan concurreren met de dresswatches van de grote drie maar dan robuuster en technisch iets minder verfijnd…
De vraag is eigenlijk waar zit de twijfel?
Naast de JLC’s en Zeniths hoort toch gewoon ook een IWC manufactuur in de set?
Ik wil niet uitbreiden, dus dan zou er iets weg moeten. En ik heb op dit moment niet echt een kandidaat om weg te doen.
Herkenbaar, ik probeer terug te gaan naar 9 stuks maar dat kost me toch meer mentale moeite dan gedacht….en heb al meerdere opties om uit te breiden….
Hahah. Rot hobby ook.
Qua kleur blauw, schelen die veel (defy en portugieser) of zou je zeggen dat de een dieper/ donker is qua tint aangezien je beide al in t echt al hebt gezien.
Ik vind dit een plaatje