Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Waarom niet?

Bij mij staat ie ook bovenaan mn wishlist. Maar moet van mezelf eerst eea verkopen :sweat_smile:

5 likes

:zipper_mouth_face:

14 likes

Ik weet niet goed of het wel bij me past. Aangezien ik altijd meer sportieve, casual horloges draag en ook nooit net of jasje/dasje door het leven ga.

1 like

:zipper_mouth_face:

27 likes

Enigszins betaalbare dressers met een mooi geplaatste kleine seconde zijn toch schaars wat mij betreft.

Vaak zit het net niet lekker.

image

Kad heeft hier niet voor niets een topic voor gemaakt.

7 likes

Ik wil deze wel een keer proberen… De ultieme square

10 likes

Niet iets wat ik zou moeten kopen; 42 mm met zo’n smalle bezel is eigenlijk gewoon te groot voor mijn pols. Maar ik vind hem wel lekker ogen :innocent:

3 likes

Moet altijd lachen dat jij veel vintage (kleine) Tissot hebt, maar hier altijd kleurige hightech ogende tool watches deelt :grin:

2 likes

Haha, Touché :sweat_smile:
Heeft een beetje met geld te maken. Ik houd zowel van kleine vintage als van een moderne toolwatch. Alleen kost zo’n nieuwe toolwatch al gauw een veelvoud van een leuke vintage Tissot. En verder is die nieuwe toolwatch zodra je de verpakking open gemaakt hebt alweer de helft van z’n waarde kwijt. Dus die nieuwe toolwatch koop ik dan ook het liefst jong gebruikt. Of in de sale bij de Jomashop ofzo :innocent:. Maar dat duurt even voordat een nieuw model in die kanalen opduikt, dus in de tussentijd spui ik ze maar even hier :grin:

Overigens heb ik best een aantal van die fleurige moderne toolwatches, alleen post ik die misschien niet zo vaak :blush:
Bij dezen:

Gemene deler van deze apparaten is trouwens wel dat ze allemaal erg groot zijn. En dat remt me tegenwoordig ook wel een beetje af om ze te kopen. Die kleine vintage zit zoveel comfortabeler :blush:

8 likes

Leuk hoor!

7 likes

Gefeliciteerd Dave
Hij is tof :ok_hand:

1 like

Thx kerel :+1: Ja geinig ding al is ie natuurlijk veel té klein voor mijn pols. :see_no_evil::rofl:

2 likes

Die ga jij geen volle week in huis houden David :joy:

3 likes

image

8 likes

Die eerste Tissot is tof, die kende ik nog niet.
En ik mis in dit overzicht nog je CW of heb je die niet meer?

Eens. Ik draag nu al een week m’n speedmaster, maar ondanks de fijne band is het toch met afstand de grootste, dikste en zwaarste van m’n collectie en draagt dat net even minder prettig.

1 like

Cycling chronograph, m’n enige Tissot die ik nieuw bij de officiele dealer gekocht heb :grin:
Was overigens in Zwitserland in een tax-free gebied, dus toch nog wat korting :innocent:
De starre bandaanzet is wel een nadeel bij deze; de band moet buigen maar volgt daarbij uiteraard mijn pols niet zo goed; ik kan gewoon een vinger naast m’n pols tussen de band steken :grimacing:

Oh ja, die ben ik vergeten. Die heb ik nog wel. Op papier althans, ligt al dik 2 maanden bij CW ter reparatie. Van het ene op het andere moment mee opgehouden. Vermoed zelf iets met de hacking hefboom ofzo; wilde werkelijk geen mm meer bewegen.

Dat van die bandaanzet zag ik al en ken ik ook. Op mijn werk hadden we dit horloge. Ik had niet de ambitie om hem te dragen, want :nauseated_face:, maar dat kon ook niet, want er paste bij mij een hele hand bij.
De originele leren band heeft naast een bijzondere aanzet ook een stuk plastic erin om hem mee te vormen. Kostte daardoor slechts 450 euro voor een nieuwe.

10 likes

maar wat een baas is dit horloge zeg !!

1 like

Hoe komen zulke dingen door de ballotage bij een horlogefabrikant vraag je je af en toe af? :grimacing:
Alleen geschikt voor megapolsen :sweat_smile:

1 like