Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Ik krijg de link niet geplakt hier. Hij linked meteen door naar de nl site.

Maar google bulova 97B223 en dan krijg je de usa site.

1 like

Hier in nl is bulova vollop te vinden op amazon en bijvoorbeeld horloge.nl en nog vele anderen.

Maar dit model is daar nog niet te vinden. Dat zal niet lang meer duren.

1 like

https://orologi.forumfree.it/?t=80269584
Met Google Translate goed te lezen.

Copyright The Springbar Podcast.

2 likes

The new Super Seville collection includes a sleek 38mm rounded square inner dial commonly referred to in the ‘70’s as the TV-shaped case, with an elegant, fluted bezel, inspired by the original vintage models. The watches come in stainless steel with signature Seville blue or green color dials, and in gold-tone stainless steel with a white dial. Powered by the Bulova Precisionist Movement, these watches boast a frequency of 262 kHz, which is eight times greater than standard quartz movements, ensuring unmatched accuracy and a smooth sweeping second hand. The new Super Seville models retail for $695 for the steel versions and at $775 for the gold tone version.

5 likes

Of met vertraging verstuurd of Steffen kon niet slapen of t is gewoon een vakidioot :rofl:
Krijg ik me vanmorgen omstreeks kwart voor vijf een e-mail :nerd_face:

Feest? Nog niet? Door al t Kudweer in die omgeving moet ik rekening houden met vertragingen met t ontvangen van en t leveren van pakketjes

Dus moeten we t nog even doen met wat oudere foto’s

Climax is loading :blush:

10 likes

11 likes

Ik zie betere alternatieven graag verschijnen in dit topic :+1: ik ken ze zo snel niet.

1 like

Als gebruik maakt van VPN (usa) heb je toegang tot usa.bulova.com zonder de vervelende nl.bulova.com:+1:

1 like

Erg mooie foto van een enorm kenmerkend en speciaal model

12 likes

Grand Seiko SBGW231

Dat is toch wel een beetje de Rolex onder de GS-kasten. Niet in positieve zin :yawning_face: plus, te dik

1 like

10 likes

Dude nee joh :neutral_face:

1 like

Lekker! Die variant heb ik nog niet voorbij zien komen en kan 'm ook niet vinden. :thinking: De quartz variant en chrono in die kleur ken ik wel maar niet de 40mm automaat. Is het een photoshop of een echte?

4 likes

vermeldt alleen binnen U.S.A. te verzenden…

Zo opgelost met een myUS.com postadres.

1 like

Echt, volgens mij momenteel alleen te koop in Italië en Spanje

1 like

Aha. De kleur op de foto is verraderlijk. :smile: Ik denk het deze is : NJ0180-80Z. Die heb ik wel al eerder gezien (webshop Italie).

12 likes

2 Horloges verkopen, en dan deze… :thinking: :heart_eyes:

18 likes

hmm :thinking:
moet ik toch even aan wennen :face_with_raised_eyebrow:

1 like