Cool ding!
Ik zeg
Cool ding!
Ik zeg
T doorsnee horloge forum advies.
Alle gekkigheid op een stokje nog even doorsparen en ik kan een mooie korting krijgen dan zou dit mss eind deze zomer wellicht net haalbaar zijn qua horloge potje
Maar goed eerst ook maar even kijken wat de nieuwe Excelsior Park 38 mm gaat kosten.
Even nu al lenen uit je andere potje en dan nadien in dat ‘horloge potje’ droppen…Dit is een horloge voor de zomer. Nu, nu, nu
Deze ‘Paris’ editie van de Zenith Defy Skyline vind ik toch wel erg gaaf. Misschien eens een tripje naar de boutique in Parijs maken?
Of gewoon bestellen op de site en thuis proberen, als het niet bevalt kan die altijd nog terug.
Kan natuurlijk ook, maar lijkt me ook wel leuk om eens in die boutique te kijken. En misschien dat ik dan ook wat minder problemen met mijn vrouw krijg als ik haar ‘verras met een romantisch tripje naar Parijs’, oh ja, we moeten ook nog even langs een winkel hier…
En tegelijkertijd de Olympische spelen meepakken?
Ik zou zeker geen nee zeggen tegen een basketballwedstrijd van team USA. Je brengt me op ideeën.
Niets meegekregen maar ik zie nu dat het echt top namen zijn bij de mannen, wist wel dat Caitlin Clark niet mee doet.
De ene ligt in La Fayette, de andere in Le Bon Marché, kies misschien de 3de. Minder kans op collateral damage
Dan hebben we dezelfde nr. 1
Vrijdag zag ik hem voor het eerst in het echt bij Schaap Citroen in Maastricht. Ik had verwacht dat die tegen zou vallen door de foto’s die ik zag en de verhalen die ik had gelezen. Het tegendeel was waar, ik vond hem juist echt wel gaaf in het echt.
Ik was daar voor werk dus had niet echt de tijd om naar binnen te lopen en te passen. Dat is misschien maar goed ook (voor mijn portemonnee). Ik verwacht/hoop dat ze deze ook nog gaan uitbrengen op een jubileeband. Dan ben ik bang dat het echt een instant buy voor mij wordt!
en er zijn meer fraaie uitvoeringen van dit voor mij onbekende merk uit Zweden
lekker hoor!