Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Echt heel mooi met de zon erop… :star_struck:

1 like

Ik heb wat concrete ideeën inmiddels. Eerst zomervakantie en dan gaan we het zien :+1:

The Citizen is goed vertegenwoordigd inmiddels en uitbreiding op dat vlak moet maar even wachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ach kak. De vlag verkeerd geïnterpreteerd. Dag dat die ergens in Azië lag. :joy:

Ot.

Over een tijdje maar eens een nieuwe pas rondje gaan doen.

Dit horloge staat op t lijstje echter qua budget echt niet aan de orde dit jaar maar ik wil weleens weten waarom mensen Panerai bijzonder vinden. Helaas alleen te verkrijgen met gesloten caseback.

Maar wel

• Cushion case
  • Sandwhich dail met sunburst (zwarte wijzerplaat heeft met dit model wel de voorkeur)
  • Seconde wijzer op een bijzondere positie

En geen uitstekende halve euro. Brrrr

7 likes

Deze. Misschien wel mooiste horloge dat ik nu ken.

Plaatjes van de Moser website.

15 likes

26 likes

35 likes

Ik zou de zalm kleurige variant wel willen dragen

27 likes

Ik ook. Van die zwarte zijn er dan nog 10. Van die zalmkleurige slechts 1. Dromen mag…

1 like

Echt een horloge voor Jeroen Wrist Candy !

Datum had alleen niet gehoeven :grin:

19 likes

Van Baal? Fijne winkel

Mooi horloge maar natuurlijk véél te hoge prijs.

1 like

Longines Ultronic Diver ref. 8484

13 likes

Veel te hoog. Niet dat bedrag waard.

Flink afdingen

2 likes

Bevat een vrij eenvoudig uurwerk waarbij de urenwijzer niet een afzonderlijk te bedienen is.
Wat eigenlijk wel zou moeten bij een gmt horloge in deze prijsklasse.

Maar wellicht heeft iemand hier een andere mening en of een aanvulling op mijn betoog.

2 likes

Vanaf ongeveer 16.00 uur…

image

KNMI code oranje!

Daarom mijn Seiko maar aangedaan.

13 likes

Oeps… Verkeerde topic.

Net uit, die had ik wel is willen dragen

11 likes

Gaaf ding, maar kost zo’n Oris inmiddels ook al bijna €4K joh! :face_with_spiral_eyes:

Eigen (prachtig) caliber. Is toch niet overdreven dan? Ze zijn ook met de Aquis update algemeen stapjes vooruit gegaan.

1 like