Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Fossiel?

Grappig genoeg boer ik in data management oplossingen en eerlijk is eerlijk; Excel is verre van dood. Of het nu om retail, manufacture, distributie of consumer packaged goods gaat… Iedereen doet het, om Robert Long nog maar eens te parafraseren.

Evengoed is dat irrelevant voor de datum discussie. Ik sluit me als wannabe-boomer graag aan bij confrère @SwissToni: :point_down:

Exact dat. Daarom heb ik liever een OP met een kleine datum cut-out op 4:30 dan een DJ met zo’n grote pukkel op 3, waar hij ruw en onbeleefd de indices onderbreekt.

5 likes

Big rose. Zoveel mooie vintage tudors, zo weinig info ervan.

17 likes

Geweldig

Zó spijt dat ik deze niet nieuw gekocht heb bij release destijds

1 like

Die heb ik nog wel 1 voor je als het over de 214270 hebt :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Bij mij ligt zijn neefje zo:

Heel comfortabel horloge.

5 likes

Beetje netjes?

1 like

31 likes

Wat een ding!

image

19 likes

19 likes

jammer van die achterkant

1 like

Zijn de problemen met de datum nu verholpen?

Vind je :thinking:… is weer eens wat anders :blush::+1:

1 like

Het is meer dat ik geen navy seal met zo’n horloge heb gezien. … lijkt me meer een niets zeggende marketing gimmick

1 like

Schitterend

1 like

Ja man we snorkelen weleens lekker samen en dan doen we lekker na afloop een drankje met een parapluutje erin.

1 like

Dat wordt inderdaad gezegd, recente productie is aangepast en dus zou het probleem van de baan moeten zijn.

maar hoe weet je dat je een recent exemplaar krijgt en geen ouwe meuk?

Is er überhaupt wel een Heuer Bundeswehr aanwezig op het forum? Ik wil de eerste wel zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Montblanc 24h
image

9 likes

Eigenzinnig stuk. Heel mooi :ok_hand:

1 like