Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

10 likes

Smaken verschillen blijkt maar weer, heb juist de 005 ingeruild voor de 029. Deze net iets sportiever qua looks. Lume is inderdaad erg matig voor een GS, en datumvenster had eigenlijk omkadert moeten zijn (dan moet je de SBGM245 pakken, maar die is gelijk weer een klap dikker) maar verder is het echt een fijn horloge. Erge fijne maat om te dragen.

1 like

Zeker ik kan niet wennen aan die afgeknipte wijzers… en die maar beneden gevallen datum :rofl:

2 likes

10 likes

Smaken verschillen inderdaad! Ik vind de kast van de nieuwe variant een sportievere look hebben maar de gepolijste ipv geborstelde zijkanten maken het juist minder sportief voor mij. Wat was voor jou de reden om voor de 029 te gaan? En waar heb je hem ingeruild? :smiley:

Ik vind de datum vreemd genoeg wel cool op deze positie, al had ik hem het liefst op 6 gezien of gewoon een no date!

2 likes

Welke is dit?

Ziet eruit als de SBGW253.

1 like

Denk dat je alle info hier wel vindt :wink:

Niet letterlijk ingeruild, eerst verkocht hier op het forum toen deze gekocht. Nog steeds blij met de keuze!

Dat was dus ook één van mijn kritiek puntjes, maar de 005 had dit op de lugs en daar kijk je tegenaan. Helemaal geborsteld was ook niet helemaal GS waardig. Ik vind het na al die tijd nog steeds goed staan. Zag later dat bv een Explorer I dit ook heeft en daar misstaat het ook zeker niet.

Staat zo mooi in lijn met de kroon, kader was wel een dikke plus geweest maar dat is alleen voorbehouden aan zijn automatische broer.

Op een GMT lijkt mij een no-go :sweat_smile:

1 like

Dank voor de betere foto @Cihanski :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Voor straks naast de rooftop swimmingpool:
IMG_3293

15 likes

19 likes

19 likes

Als het goed is volgende week eindelijk om de pols. #geduldiseenschonezaak.

13 likes

Speciaal model voor werknemers van Bemac in 2016:

14 likes

Weer eens wat anders…

GCCR999.

17 likes

Heel wat anders!

1 like

8 likes

Ik vind er veel mooi, maar dat vraag ik me dan ook altijd af….

1 like

Toevallig wilde ik deze ook gaan posten. :sweat_smile: :raised_hands:
Ik vind het een gek horloge. :face_with_raised_eyebrow: Maar toch trekt hij me erg aan.

Een reactie op Fratello:
“The face only a mother could love.” :face_holding_back_tears:

11 likes

Phu. Daarnaast is de APRO zelfs mooi.

1 like