Sorry @Fate_Amenable_To_Change
Zonder die bezel al een stuk fijner.
Ja, deze is gewoon geinig. Een kloeke jongen, dat wel, en meer dan een zweempje Panerai, maar toch voldoende eigen smoel om leuk te zijn. Ik sluit niet uit dat ik deze op zeker moment ga snacken.
Cool, is dat een re-issue van een eerder model? Aannemende dat de drukknop in de kroon is weggewerkt vind ik dat een nette oplossing.
Dat is deze
Eigenlijk die Rolex van @Liemar die is toch wel erg mooi. Jammer dat hij maar weinig foto’s plaatst
De GPHG 2024 lijst geeft een hoop inspiratie, zo te zien! Dan doe ik even mee: een kunstwerkje van Stefan Kudoke.
Zit veel inspiratie tussen, alleen allemaal te kostbaar voor gewone stervelingen. Maar je eraan vergapen en delen op HF is ook leuk
Mag gerust gezegd worden! Het is ook een mooi ding. Dit is ook de 35 mm met plexiglas volgens mij? Heb ik er ook een van, maar dan met een zilverkleurige wijzerplaat.
Jip dat is de 35mm met plexi. De 40mm met safier heeft een marker boven de datum. Maar 40mm is echt te groot voor dit type horloge. Ik vind dit model niet meer terug op de longines website. Vermoedelijk is de productie gestopt.
Dat zou zonde zijn! Ik vind het een prachtig ontwerp (uit 1958 als ik het goed heb onthouden) en het is duidelijk een van de core modellen uit de oude tijd. Ik heb er gelukkig een, maar de 40 mm saffier heb ik ook. Ik vind de kleinere duidelijk mooier en authentieker dan die grotere. Ik zal hier twee foto’s doen; gewoon omdat het kan…
Prachtig Henri!
Prachtig. 18k kast, die 35mm?