Heb jij je ooit gestoord aan die schroefjes David?
Ik wacht wel op jouw, nog aan te schaffen, PRX als ie in het blauw komt
Maar er zit geen 2k in mijn horloge potje, daarnaast is ie denk ik te groot voor mij.
Ik zie deze ook ernstig zitten
Nooit. Vind dat juist tof.
Die bijna 2k is voor mij ook een dingetje. Daarbij wel de kanttekening deze veel gaver is en veel meer heeft dan de PRX.
Uiteindelijk wel toch
Eerst die GS meen ik? Dan bekomen van die mooiheid (en prijs). En daarna dooooorrrrrr😁
Die Formex is inderdaad veel gaver, maar ik zit in een alles moet solarquartz zijn fase. Dat vind ik ook bij carbon heel goed passen. Dus ik hoop op een 35mm solarquartz PRX.
Heel anders maar ook een geweldige solar quartz. Ook nog eens in kneiterhard Super Titanium en met RC. Plus een super handig quick-adjust systeem in de sluiting. Voor nog geen eur 700.
Niet helemaal mijn smaak, iets te druk voor mij. Ik weet niet hoe groot deze is, maar ik heb smalle polsen (16,5cm) dus mijn sweetspot ligt ergens ronde 36-39mm met een lug-to-lug van max. 46mm.
Ah ja dan kan ie wel iets té groot bij jou vallen vermoed ik. Diameter is 41 met een L2L van zo’n 47. Draagt wel compact.
Pff, er is zoveel moois. Ik zou mezelf een plezier doen door hier uit te loggen en alle online horloge impulsen weg te houden. Maar het is te lastig
Yup
HF is een verlsaving
Ik was een beetje lauw over de nieuwe kleuren, totdat ik dit filmpje zag op Instagram. Het grijs heeft veel meer diepte en kleurspeling dan ik dacht:
Gisteren gepast bij de AD en daarom wilde ik deze dus wel dragen vandaag Echt waanzinnig mooi en verschrikkelijk goed gemaakt. Mooie maat ook.
Prijs is ook… laten we zeggen, fors. Wel marktconform in dit segment.
Je weet dat er via chrono al gauw 1k eraf kan hè
Ik houd hem iig op m’n shortlist
Ja, ik vind het grijs ook een leuke moderne(?) uitstraling op het vintage geïnspireerde design.
Die heb ik een tijdje gehad. Uiteindelijk is mijn liefde voor vintage chronografen wel bekoeld door de service kosten rekeningen . Maar het blijft een mooi ding.
Daar heb je wel een punt! En ik heb al 2 chrono’s waarvan 1 el primero revival, dus ik zit zeker niet zonder