Heel tof! Lijkt hier op de foto nog groter dan ik had verwacht. In de spiegel vond ik hem beter qua maat
Die datum begint al te verspringen?
Ik zag het ook. Maar ik vind deze Jazzmaster Performer wel tof en deze was mij nog onbekend
Deze aerospace… wat een gaaf ding zeg! En het
thema blijft! Past mooi naast mijn Explorer 2.
Hele toffe lugs ook.
Op de foto lijkt het alsof er geen extra wijzer is die iets op de buitenste ring aangeeft. Is dit zo, of mis ik iets? ![]()
Edit: of draai je de buitenste ring zodat er een tijdzone op het kaartje klopt, waarna je de andere tijdzones kunt aflezen?
Zwarte Koi als symbool van geluk, of dat is een kwestie van geloof geloof ik, dus dat mag je zelf weten…
Ja ja, Da’s een Louis.
Beetje dure smaak vanavond?
Mooie doe maar referentie.
Die weten zelluf het beste wanneer ze op moeten duiken.
Ik ben een onafhankelijk vermogende persoon in het lichaam van een loonslaaf. Wat kan ik zeggen?
Klopt! En inderdaad, geweldig!
40mm is niet klein voor zo’n horloge. Maar er is natuurlijk wel wat te beleven op de wijzerplaat ![]()
Gaaf dat je hem eens hebt kunnen passen!
Dat was in Maastricht destijds bij Leon Martens. Geloof dat ze hem in Amsterdam ook hebben liggen. Verbaasde mij dat ik steeds tegen blijf komen. De gouden zou ik echt nog wel is om willen doen
Goed om weten! Helaas is NL wat uit de buurt voor mij, maar een bezoekje aan de IWC boutique in antwerpen staat alleszins op de planning. Ik ben benieuwd of ik ‘m daar tegen ga komen. Foto’s volgen ![]()
![]()
Ben enorm benieuwd, ook naar je mening over de Ingenieur. Dat was echt een verrassing voor mij en dat zeg ik echt weinig meer. Voelde echt goed aan en persfoto’s doen het model geen eer aan.