Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Ik zou hem omgekeerd dragen.

1 like

Deze, een huis aan het Comomeer en een fully restored Lancia Fulvia. In alle bescheidenheyd.

12 likes

Deze nieuwe Norqian had ik graag is willen proberen. Ziet er prachtig uit.

13 likes

Staat je vriendin goed

8 likes

:rofl: Ben een oude vent van 59, dat is geen spek voor mijn bek.

2 likes

in italie is dat een perfect match :grimacing:

1 like

LOL, waar maar hier is dat heel raar. In ieder geval, ik ben zo is aan het kijken welke kleur ik zou nemen. Potverdriedubbeltjes, niet gemakkelijk. Alle drie prachtig. En baby blauw heb ik al in de collectie. :thinking:

1 like

Da’s erg fraai :+1:

1 like

Baby blauw is wel de tofste :ok_hand:

7 likes

Watches & wonders 2024

19 likes

Mag een stalen bandje ook?

19 likes

Norqain staat ook bij mij op de radar

1 like

Jammerlijk geen fijnafstelling op de gesp

1 like

Kom zojuist het volgende tegen. Liefde op het eerste gezicht. Die zou ik graag eens willen dragen.

7 likes

Hallo allen! Ik heb een account aangemaakt omdat ik een probleem heb en redelijk wanhopig begin te worden. Als nieuwe gebruiker kan ik volgens mij geen nieuw topic starten maar het past hier eigenlijk wel goed. Ik heb voor mijn verjaardag een Hanowa Mission X4 gekregen. Was er heel blij mee maar helaas blijkt op m’n 44e dat ik allergisch ben voor siliconen! Kan het horloge helaas dus niet dragen. De verkoper en fabrikant benaderd voor een alternatieve band…helaas. Uit woede het ding op marktplaats en ebay gegooid maar zelfs daar geen reacties. Ik zit nu met een horloge wat ik mooi vind maar niet kan dragen en dat steekt me. Heb zelfs al zitten denken om de binnenkant met leer te bekleden. Is er iets wat jullie liefhebbers mij kunnen aanraden? De bandbreedte is 26 mm. Het metalen gedeelte zoals op de foto is 14 mm.

Alvast bedankt en excuses als het hier niet thuis hoort!
Bart

Afbeelding uploaden en linkje plaatsen lukt me vooralsnog niet. Sorry

Een ander bandje kopen?

1 like

Hoi Bart,

Wat vervelend. Hoop dat je vrouw geen siliconen heeft. Vroeg en makkelijk grapje, sorry.

Heb het horloge even moeten opzoeken. Ik zou een bandje laten maken hiervoor. Er zitten een paar lui hier op het forum die leren banden maken. De binnenkant van de band behandelen is ook een optie. Succes er mee! Groet, TJ

Is het dit horloge?

5 likes