Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Zeer mooi

1 like

36 likes

:drooling_face:

25 likes

Hoe meer je m ziet, hoe lekkerder hij wordt! :heart_eyes:

1 like

Zou kunnen. Ik heb daar persoonlijk nog nooit echt problemen mee ervaren met een horloge.

Je mag het verwachten voor die prijs, maar is naar mijn idee meer een nadeel dat je pas na een tijd dragen ervaart en niet al voorafgaand aan aankoop.

deze blijft aan het tuinhek rammelen

24 likes

Hier heb je recent toch afscheid van genomen, wordt het dan de 3de of 4de keer dat die moet terugkomen?

2 likes

als ie terugkomt denk ik de derde, maar pin me er niet op vast… :wink:
wel mijn zesde of zevende Planet Ocean dan

Jaaaaa

Vanmiddag deze even gepast, want vast onderdeel van mijn wensenlijst.

Hij viel helemaal niet mooi op mijn pols en ik voelde totaal geen klik. Beetje jammer en onverwacht :neutral_face:

Verkoper vroeg of hij een suggestie mocht doen, maar wel voor een ander budget. Ik vreesde 15-20k bedragen, maar verrassend genoeg kwam deze tevoorschijn:

Zat als gegoten en voelde veel logischer om mijn bescheiden pols. Zou ik best een dag willen dragen en wellicht kopen! Leuk ook om thuis te vertellen hoeveel ik dan “bespaard” heb.

31 likes

Die LLD is serieus leuk! Heb er ook ernstig over getwijfeld om die aan te schaffen, maar de wil om op Sonny Crockett te lijken was te sterk.

1 like

Jammer inderdaad. Ik was net verrast over hoe comfortabel dat horloge zit (op mijn pols).

1 like

Hij wordt snel “saai” vond ik, dus begrijpelijk :smile:

Een Santos Galbee 2319 automaat met guiloche wijzerplaat

25 likes

Paas horloge :grin:

19 likes

Kan hem je niet afraden. Mocht je hem een keer willen passen kan je een pb’tje sturen om te kijken of het haalbaar is :slightly_smiling_face:

Niet te koop btw :crazy_face:

10 likes

24 likes

Een van de mooiste dials ever! :heart_eyes:

2 likes

21 likes

Die is waanzinnig inderdaad. Ik vrees alleen dat wij als gewone stervelingen daar niet zo gauw aan kunnen gaan komen.
Maar daarmee zou ik wel meteen gerust kunnen uitloggen hier.

1 like