ivar1
9 april 2024 om 17:58
838
Net als miepen op waterdichtheid terwijl de meeste mensen hier zelden met een seadweller in de buurt van water durven te komen Die krokodil overleeft het wel. Vind alleen die natte stiksels zo vervelend
Ben trouwens benieuwd hoe die niet-kroko bandjes van IWC zich houden met evt zwemmen
1 like
Zoldar
9 april 2024 om 19:32
841
Gaaf hoor. Vintage diver maar dan zonder faux petina.
2 likes
Zoldar
9 april 2024 om 19:33
842
Staat prima die band zonder riverts. Goud en toch toolish
1 like
Echt heel erg leuk, maar er is werkelijk niemand op deze aarde die daar 32k voor gaat neerleggen.
Dus die gaan we alleen om de pols van David Beckham zien ben ik bang.
7 likes
Tudor heeft echt leuke releases deze W&W. Stuk leuker dan het grote broertje ook, als je het mij vraagt.
Vind deze ook geslaagd en zou ik best eens willen proberen!
11 likes
APMV
9 april 2024 om 19:55
845
Wellicht zoeken ze naast David Beckham nog meer modellen die ermee willen rondlopen
https://media.tudorwatch.com/image/upload/q_auto/f_auto/t_tdr-cover-watch/c_limit,w_960/v1/catalogue/2024/upright-cb-with-drop-shadow/tudor-m79018v-0006
Ze mogen de vraag wel stellen op HF. Buiten het groene gedeelte zijn er vast wel wat liefhebbers
2 likes
Ik ben nog steeds niet gebeld, maar ze zullen het nu wel ff druk hebben met W&W.
1 like
Blijft knagen….
De horlogepot maar eens leegtrekken.
19 likes
drex
9 april 2024 om 22:32
849
Ook als er geen Patek Philippe op zou staan? Dan is het voor de huidige goudprijs veul en veuls te duur en schandalig overpriced
…. dan zou er Chopard of Brequet opstaan.
1 like
drex
9 april 2024 om 22:38
851
JohnvdT:
Brequet
Keek ik vanmiddag nog naar. Veel te beschaafd voor mij. Misschien nog de XXI, maar dat is een bom op de pols
1 like
Poeh, die is echt heel mooi.
Compact, refined and monochrome, the new Chopard L.U.C Qualité Fleurier in Lucent Steel is the epitome of discreet luxury.
Est. reading time: 4 minutes
3 likes
JohnvdT:
Brequet
Is dat een Chinese Breguet kloon?
1 like
awel,… als het dan toch eens een topper mag zijn:
deze eens, en tevens de meest betaalbare uit het gamma
16 likes