Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Ik doe mee. Wat een schitterende release, mooiste van dit jaar tot nu toe :smiling_face_with_three_hearts:

Met dank aan Fratello die als enige hands on foto’s kon nemen :blush:

27 likes

SINN_556i_NATO1|nullxnull

12 likes

Heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:. Jij hebt tenminste zekerheid. Voor mij is t maar zeer de vraag of de regulator er dit jaar nog gaat komen :smiling_face_with_tear:

Ot

Deze rare ‘vogel’ what has been seen :speak_no_evil:

6 likes

De prijs is vrijwel gelijk (9000 vs 8900) aan de saffieren speedy pro, valt me dus erg mee. 500-1000 premium was niet gek geweest.

1 like

Nog een beetje meer van dit en de ingenieur zal nog goedkoop worden :sweat_smile:

Inderdaad, ze zouden er nog mee wegkomen. Of misschien merken ze toch dat de markt wat op een plafond gekomen is? We zullen zien :blush:

1 like

Is geen METAS co-axial chronograaf :wink:

1 like

Ik zou nooit de nieuwe Ingenieur boven de Speedmaster verkiezen, laat dat duidelijk zijn (en zeker niet boven deze topper :smiley:)!

Het was meer een knipoog naar @mhoutman over de absurde prijsstelling van IWC waar we al tot in den treure over geklaagd hebben :wink:

2 likes

Heb jij hem ever ooit in het echt gezien?

Volgens mij is dat subzero
( om maar eens echte boomertaal te gebruiken )

Ik zou graag proberen. Die dag dan maar even geen rode kleding.
Mijn zwarte is dan wel praktischer. :slight_smile:

Denk dat ik zou ruilen met de oranjeboy als het kon.

Troostplaatje:

4 likes

Nee, zelfs überhaupt nog nooit een Ebel in het echt gezien, denk ik.

:star_struck:

1 like

9 likes

Deze Seiko Advan had ik wel willen dragen vandaag.
Echter de band zit behoorlijk strak, ik moet dus op zoek naar een of twee schakels voor deze Advan band.

5 likes

Ik stond gisteren voor de etalage van een winkel in Basel die ook Ebel voerde, maar er lag geen enkele chronograaf bij. Alle wave modellen waren voor dames, en driehanders bovendien. Shrink it and ice it, zullen ze gedacht hebben. Ik was bedroefd.

1 like

19 likes

25 likes

Gewoon voor de heb :wink:

17 likes

21 likes

15 likes

13 likes

Of toch deze?

19 likes

9 likes