Wel rolbevestigend zo naast die snijplanken….
Dat klopt. De meeste koks zijn mannen. Oh. Wacht.
Wat mij meer inspireert is dat Hermès van de lederwaren is. De ruitersport-lederwaren, zelfs. Brrrrrrrrrrrr!
Nondeju, nu mis ik m’n zwart-bruine SBGP. @Seikocolin, als je er ooit weer vanaf wilt moet je het me maar laten weten.
Alleen die wijzer dan nog. Een Lollipop hour hand zou hem 100% maken ipv 95. Ik vergeef het hem maar toch, er blijft ruimte voor verbetering.
Edit: die nieuwe kroon was me nog niet opgevallen! Echt top dat ze het aandurven om dat geforceerde onderscheid wat meer los te laten.
Laatste maanden best wat horloges gekocht, dus voorlopig niet, maar graag nog een GS met een blauwe wijzerplaat…
Dan kan ik de SBGP007 aanraden als alternatief! Echt een prachtige wijzerplaat… ik mis hem nog wel eens
Zeker een prachtig horloge! Denk zelf dat het eerder de SGBP013 zal worden, maar wie weet…
De grens van “heeft wat look en feel van de submariner maar toch een eigen smoel” en “dit is te dik erop gelegd” ligt voor iedereen ergens anders.
Voor mij is een mercedes uurwijzer net een stap te ver. Terwijl ik wel de submariner vibe waardeer. Gek toch hoe dat werkt.
Eens hoor, maar Tudor is wat mij betreft het enige merk dat ongestraft met deze gelijkenis wegkomt, gezien de geschiedenis. Alle anderen waren kopieën, de Tudor gebruikte exact dezelfde onderdelen als de Rolex en had dezelfde naam. Denk dat weinig forumleden er problemen mee zouden hebben als ze een 2024 sub zouden uitbrengen met een 2824 en Tudor logo.
Voor mij ook, vandaar de lollipop uren wijzer. Deze is volgens mij in het verleden alleen gebruikt door Tudor. Als ze hem dan meer een Tudor smoel willen geven, zou ik de pijlen op 12, 3, 6 en 9 ook vet vinden.
Toch wel Rolex Submariner date 126610LN
Gewoon weg perfect kan niet wachten tot ik hem ook heb
Weet je zeker dat dit origineel zo geleverd is? Komt op mij een beetje over als zo’n redial uit Korea
Ik weet absoluut niks zeker
Jij zou heel erg gelijk kunnen hebben daarmee.
Ik vind deze wel wat te mooi om waar te zijn, dat wel…
Hahah, mocht je echt geïnteresseerd zijn kun je natuurlijk altijd een PB doen!
Hij bevalt onwijs goed, maar is in beginsel gehaald als een warmmakertje in de zoektocht naar een Spring Drive. Laat er nou net eentje op mijn pad gekomen zijn…
Geheel on-topic daarom:
Wat blijft dit toch een prachtig horloge in witgoud. Het vakmanschap spat er vanaf. Er zit ook een zeer mooi afgewerkt uurwerk in. Zou deze zo graag toevoegen!
Hee, is dat nou de SBGA465 Kirazuri in het wit?