Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Deze Moser Pioneer Centre Seconds 40 mm.
Prachtige blauwe fumé dial met gegraveerde bijna onzichtbare merknaam. Dit toont zelfzekerheid van het merk en is lekker understated voor de eigenaar. Tevens een mooie kast en zeer fraai afgewerkt inhouse calibre.
Nieuwprijs nog wat hoog, maar als ik ooit een mooie gebruikte vind, komt deze zeker in de verzameling.

HMoser_3200-1217_1_dub-L-1-953x1024~2

37 likes

Moser is echt een tof en eigenzinnig merk met een mooie gevarieerde collectie. Ze zijn wel bijna allemaal zeer aan de grote kant helaas.
De Meylans zijn gelukkig nog jong, want ik denk dat het merk bij hen in perfecte handen is

2 likes

43mm voor een dresser snap ik ook niet. Maar mooie designs en afwerking.

1 like

Nee hoor, zo erg is dat niet. Krijg 'm voor een goede prijs binnen, onder aan de streep. Maar dank je!

1 like

Inderdaad, de vorige Pioneers waren allemaal 43 mm. Deze 40 mm is voorlopig enkel beschikbaar in blauw, maar ik verwacht dat ze de andere kleuren binnenkort ook in 40 maken.
Deze rode hopelijk.

17 likes

27 likes

17 likes

Niet normaal

23 likes

Wat niet normaal is, is dat dit net zo veel kost als de listprijs van een nieuwe submariner

3 likes

Mooie pilots watch van Citizen. Opvallend dat je deze horloges ook kunt kopen op piloten accessoire web shops naast aviation headsets ed.

4 likes

Deze vandaag wel willen dragen:

20 likes

18 likes

Waanzinnig

1 like

Waanzinnig

Jaaa

16 likes

Toch wel knap dat van der Gang dit alles in een 34 mm case x 9.06 mm hoogte kan proppen.

22 likes

Met dank aan @Syntaxx ben ik weer even aan het loeren naar Ploprofs. Het blijft toch een machtig model!

Ik had wat moeite met de maat van mijn FXD, maar na een eerste volledig weekend dragen ben ik helemaal om. Een ploprof moet zeker ook lukken dus :sunglasses:

Ooit komt het er wel eens van!

20 likes

Oepff!! Wat een kanon!! :star_struck:

1 like

was 70 jaar geleden heel gewoon… :grimacing:
Maar tegenwoordig inderdaad bijzonder en daarmee een erg gaaf horloge. Zou goed staan in jouw collectie.

2 likes