Deze een keertje proberen:
Lijkt me een leuk ding voor het geld. ST1901, saffierglas, 39 x 13 mm.
Hèt recept voor een korte liefde.
Daarom ga ik hem ook niet kopen
Maar als ik een chrono zocht voor dit geld, dan zou ik het een mooie optie vinden.
Sinn 903 is weer beschikbaar. Een pak duurder dan voorheen, maar toch een leukere optie voor dat geld.
Die bovenste is maar 650 euro hè. Vind het er puik uitzien voor zo’n bedrag.
Wel tof dat ze hem weer hebben. Maar voor een paar honderd extra heb je een Navitimer, en dan vind ik het niet moeilijk kiezen.
Ah, verkeerd gezien
Fair point
Ik moet wel zeggen: goed werk van Sinn. Zichtbodem, 200 m waterdicht… En nu zonder die lelijke extra kroon op 10. Mooi gemaakt. Had hem best wel even willen dragen vandaag, aangezien de Navitimer pas morgen terug komt van service.
Ik had gehoopt dat ze wat meer naar het origineel gingen toegaan, met bvb Lemania handwinder.
Maar die WR is wel een goeie selling point.
Hun lichtblauw vind ik dan wat flauw afkijken.
Hoezo? Een (nieuwe) navitimer is 2.5x duurder, en niet meer navitimer dan de Sinn…
Is de Sinn niet gewoon beter dan de navi nu?
Ik doelde inderdaad op een oude Navitimer, die zijn prima onder de 4.000 te krijgen.
Beter was 'ie altijd al, toch? Bij mijn weten is de 903 altijd heel vergelijkbaar, maar meer waterdicht en veel goedkoper geweest.
Een oudere Navitimer vind ik persoonlijk nog altijd mooier dan de 903, maar het scheelt inmiddels niet veel meer. Vergelijkend met de nieuwe Navi heb ik geen duidelijke esthetische voorkeur, en dan is het overduidelijk welk horloge de betere keuze is. Of je moet het merkje en een “in house” uurwerk echt 5.000 euro waard vinden.