Wat had je willen dragen vandaag? deel IX

Die zon draait op 24h lijkt me. Het is iets na kwart voor 4 h in de namiddag

1 like

Check! En zou de zonsondergang en opgang ook worden aangegeven? Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien in een horloge …

2 likes

Heerlijk stuk! Geef mij ook maar zoeentje vandaag :+1:

2 likes

Lijkt er wel op; dit komt van de website:

SUNRISE & SUNSET ANYWHERE

The winning bidder will of course have the watch set to the city or place of his or her choice for the indication of sunrise and sunset.

Krayon feels very proud and privileged to contribute to the success of the 9th edition of this prestigious and needed event with this very special piece.

(Betreft Only Watch 2021)

Zou het “nachtgedeelte” ook meedraaien?

2 likes

Vandaag toch deze eens

9 likes

Deze grijze dag zou ik vandaag graag hebben opgefleurd met de prachtige 126519LN Daytona Ghost op een oysterflex… echt een botergeile watch vind ik het.

14 likes

Prachtig! Kende ik helemaal niet joh.

Zo wil ik ook wel een regulator:

Afbeeldingen: Monochrome watches

10 likes

Oef. Lekker en pr niet op de voorkant + handopwinder + hi-beat icm 80 uur pr en prachtig uurwerk. :smiling_face_with_three_hearts: alleen die prijs :money_mouth_face:

Ot

In your face (te) knallend kleurtje.

12 likes

Fantastisch

20 likes

Deze gouden geophysic van JLC.

23 likes

FTFY :wink: Soort van…

10 likes

Deze

11 likes

Die is heel mooi. Ik draag wel eens de 11 serie. Maar ik zal je zeggen dat deze op een grijze dag niet het mooiste is. Op een grijze dag draag ik bij voorkeur geelgoud. Op een zonnige dag is de witgouden een topcombi!

2 likes

Binnenkort kunnen we deze pracht op echte foto’s zien, wanneer verwacht je deze @Fate_Amenable_To_Change? Ik vind het een serieus huzarenstukje :ok_hand:

1 like

Eind van het jaar dacht ik te lezen :face_with_peeking_eye::neutral_face:

1 like

Augustus, september. Ik ben ook heel erg benieuwd

1 like

20 likes

Ik heb foto’s in hun salon genomen;

30 likes

14 likes