Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Gouden Kudoke

11 likes

Ken het merk totaal niet maar wat een heerlijk horloge !

Vandaag in handen gehad, en wat een schitterend horloge !

Annual calendar met salmon dial :heart:

6 likes

Ik vind de warmte van zo’n gilt dial echt schitterend. Tzt komt er weer een Tudor in.

11 likes

Goeie foto zo! :smiley:

1 like

Dat is absoluut geen gilt dial. Gewoon bedrukt.

2 likes

Who cares. Ik vind het mooi. Gouden letters en wijzers. Top horloge.

2 likes

Jij noemt het telkens opnieuw onterecht een gilt dial, dus you care. Gewoon een massaproductie bedrukt plaatje dus.

1 like

Ik laat een foto van een Tudor zien die ik mooi vind en vervolgens ga je de wijsneus lopen uithangen. Het is vrijdag pak een biertje in plaats de fles azijn aan de lip te zetten. Man man man…:sweat_smile:

3 likes

Vind je, met dezelfde kleuren, de Longines Spirit in titanium niet mooier? Of is Tudor in jouw ogen een gaver merk?

Dat ook. Vind Tudor een mooier merk. Maar vind de Black Bay lijn qua design sowieso schitterend.

Allebei een mooie historie. Longines nog veel meer. En allebei een relatief B-merk, binnen hun groep. Voor mij geen verschil.

1 like

Neen, je noemt het onterecht een gilt dial. Dat is het niet. Lees je eerst even in voor je weer statements gaat maken.

3 likes

100% mee eens prachtig horloge. Heb je deze al niet eerder gehad? Zou je dan mogelijk niet beter verder kunnen kijken voor een horloge die kan wedijveren met je ‘core’ collectie?

Whowwww

1 like

Ik zou deze wel lusten hoor.

Fotocredits: Monochrome

18 likes

Wat een gezeur weer zeg. Volgens mij zijn een aantal mensen toe aan een borrel of een goede b****

On topic: Die Tudor is echt heel gaaf! En in het zwart de mooiste uitvoering😍

4 likes

Laat gaan …

Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren

2 likes

Geen wonder dat de roep om strenger straffen steeds luider klinkt in de samenleving. :smirk:

5 likes

He wijsneus, ga je nu correcte info delen hier? Who cares?

2 likes