Wat had je willen dragen vandaag? deel V

'Hmm zou kunnen hoor… ik had hem idd op HF opgeslagen.

Dat moet dan vandaag gebeurd zijn, ben in afwachting van zijn NA.

Nee sorry, is niet een foto van @Watchstick_81. Ik heb even terug zitten zoeken maar weet niet van wie de foto is. In ieder geval niet van mij, dat weet ik wel. :sweat_smile: :v:

1 like

Here you go! :+1:t3:
Eindelijk in ontvangst kunnen nemen en wat een bommetje! Prachtig blauw en heeft meer impact dan ik zo snel op de foto krijg.

Zijn er meer op het forum die ‘m al hebben? Of is dit een primeurtje?

25 likes

Mooi! Primeurtje denk ik. Ik sta op een lijst dag 1 na introductie. Wie heeft hem geleverd?

1 like

gefeliciteerd, er is al 1 gesignaleerd maar die is redelijk onder de radar gebleven.

1 like

Heel gaaf! Congrats

1 like

Ik heb het via een Omega Boutique in Duitsland besteld en vandaag opgehaald op een SpeedyTuesday. Ik heb het geluk gehad dat het een zetje vanuit de Omega CEO kreeg, want ze mogen helemaal niet aan klanten in het buitenland leveren. Connecties zijn soms wel handig.

Als je bij een AD op de lijst staat heb je hoogstwaarschijnlijk pech. Ze leveren eerst de Omega boutiques uit en daar staan honderden mensen per boutique op die ze waarschijnlijk nooit kunnen bedienen. De Boutique in Frankfurt waar ik nu vandaan kom, heeft er dit jaar maar eentje gehad en daar stond mijn naam op :heart:.

Het verbaast me dat ze er zo weinig uitleveren. Dit gaat niet goed aflopen. Ze kijken wel naar wie er een echte liefhebber is, flippers worden er sowieso tussenuit gehaald. Dus als je ergens bij een Omega Boutique op de lijst kan en je kan ook aantonen een liefhebber te zijn, dan maak je duidelijk een betere kans. Zo heb ik het uiteindelijk ook kunnen bespoedigen. Ze gaan in ieder geval niet bij boutiques via de achterdeur het grijze circuit in.

Succes!!

3 likes

Ja dat was iemand die in het buitenland het mocht proberen? Maakt me niks uit, hopelijk komt het vooral bij liefhebbers terecht. Omega had niet gerekend op zoveel animo.

Dan wordt het zo goed als onmogelijk voor Nederlanders, Belgen en anderen die geen OB in hun land hebben. De woorden van de ceo aan het begin dat iedereen die er een wil er een kan kopen waren dan voor de bühne.

1 like

Weekje Tokio op Apollo 50th band lenen?

Tsja ze hadden duidelijk moeten aangeven hoe je het had moeten bestellen. En voor landen zonder boutiques een online bestelmogelijkheid. Of bestellen via Tourbillon?

Anyway, volgens insiders waren er na de launch al zo’n 40.000 reserveringen. Waarvan 39.000 flippers denk ik, dus schouders eronder! Vergis je niet, ik heb 1 Ultraman bij Omega gekocht en 1 Moonwatch bij mijn lokale AD. De rest allemaal via verzamelaars, vaak tegen een premium. Dus ik ben een nobody voor Omega?

Wanneer je een loep bij je 2 miljoen euro horloge krijgt om het te kunnen lezen?

2 likes

Gratis erbij anders no deal.

1 like

Als ze nou gewoon al die Snoopy speedmasters in korte tijd leveren en die nieuwe modellen even on hold zetten hebben flippers ook geen kans en blijven de prijzen op een normaal niveau. Dat denk ik.
Overigens is mijn bestelling geannuleerd door de grootste AD in Nederland

2 likes

Duidelijk verhaal. Ik heb inderdaad weinig hoop.

Je bent van harte welkom om een keer te komen passen/kijken. Omgeving Utrecht

Wow echt? Omdat je niet vooraan de lijst stond of omdat ze het niet meer kunnen waarmaken?

1 like

Ze konden geen indicatie geven van levering.
Ook niet of die überhaupt ooit zou kunnen plaatsvinden. Ik vond wachten geen probleem.
Zij wel. Aanbetaling is teruggestort. Als ik dat 1,5 jaar geleden had geweten, had ik ergens anders besteld. Nu lukt dat niet meer. Je snapt dat ik hier een tijdje behoorlijk ziek van was…

1 like

Tof! Dat zou ik wel een keer willen!

5 likes