Ja dat is dus wat me tegen houdt… maak daar max 40mm en 47mm l2l van en m’n pinpas staat klaar om te sliden
Poe nou idd zeg. Misschien ga ik toch maar eens passen…wie weet kan het het.
Dit een gaaf horloge
I see. Maar vlaggen zal ik nie.
Ti’s weer tijd voor een GS David. Of een Damasko
Die zouden ze moeten uitbrengen in de U50 maat
Ja, ja und ja!!! Snap sowieso niet dat ze blijven vast houden aan 1 kleur wijzerplaat voor de u50. Andere kleur plaat en I am (S)in(n)
Dit
Relatief absurd dat dit te krijgen is voor onder de 10k grens. Ik houd juist wel van de lugs, is tenminste eens iets anders.
Jammer dat het zo moeilijk is om ergens een te passen.
Kwam deze Omega zojuist tegen op een instagram pagina… wat een schoonheid! Deze zou ik wel willen dragen (mocht iemand overigens een idee hebben van het type nummer etc, graag )
Gassan op de dam heeft er een liggen met zwarte plaat (minder mooi naar mijn mening). Zegt genoeg, aangezien ze al jaren uit productie zijn
Erg gaaf die Laco.
Deze zou ik wel willen passen een keer. Ik vrees alleen dat deze net te groot is. 44MM
Al lijkt het niet TE groot op deze foto(weet natuurlijk niet wat voor een boom van een vent dit horloge draagt)
Korte lugs.
Ook lekker deze. Maar idd 44mm is mij ook echt té gortig.
mooie klok, jammer genoeg niet via de gewone dealers te koop … en kwa maat ben ik er voor mezelf toch wel uit dat een AVENGER ook niet te fijntjes moet worden anders krijg je meer een colt.
al is de 48mm rage wel over geloof ik, 43mm past op een mannepols prima
Soms heb ik spijt dat ik de Fratelloris niet gekocht heb. Misschien zou deze een vervanger kunnen zijn
Wel een keurige prijs bij Breitling EU zelf trouwens!!
Stoere bak
Ik zou hem ook niet voor 15k bij de AD halen wanneer hij jonggebruikt voor onder de 10 weggaat.