Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Eens. Patek is pas relatief recent begonnen met zelf alle uurwerken maken. Geeft ook aan dat zelf uurwerken maken misschien maar relatief is en niet zo heel boeiend op de lange termijn. Manufactuur is leuk, maar zou geen ultiem doel moeten zijn. Tot je in een bepaald segment komt, zoals de haute horlogerie.

1 like

Dat zelfde heb ik nou met die wijzerplaten die @HanDavinci daarvoor post. Ik zie het niet en lijken zo van de kermis te komen

:ok_hand:t3:

14 likes

Heerlijk dun zeg, hoeveel mm?
Prachtige less is more plaat ook.

1 like

Modekleurtje vandaag, blijft gaaf! Met dank aan @lasteraar voor de inspiratie :wink:

14 likes

Thanks!

4,05 mm dik die kast.

3 likes

Dat zou voor mij ook een kanshebber zijn :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel cool. De 38mm Piaget die ik erg cool vind is zelfs 6mm. Anyway, die hele categorie is te dressy voor mij met m’n business casual garderobe. Staat niet in de weg dat ik die ultra thin dressers echt top vind.

2 likes

Ik zou de gouden JLC van @tompj wel lusten vandaag. Hoe groot is deze?

En daarnaast: Donkere plaat en gouden accenten…

10 likes

8 likes

Word hier toch wel hebberig van😍

7 likes

:spider:

5 likes

Ik heb volgens mij mijn grail gevonden. Schitterende balans tussen dressy en een tikje sportief. Prachtige complicaties als de schitterend uitgevoerde moonphase, dag / maand en de jumping pointer date complicatie. Deze ‘springt’ van de 15e van de 16e naar de maand, zodat deze nimmer het zicht op de moonphase complicatie blokkeert :ok_hand: 40mm diameter, 11mm dik, 46,7mm lug-to-lug en 20mm lugsize.

Mijn spaardoel is duidelijk. Gaat nog even duren met een retailprijs van 11.400 euro, maar ooit… :drooling_face:

Wel direct een andere band erop :thinking:

23 likes

Die band had ik hetzelfde gevoel bij, maar eenmaal om ging dat snel beter.

Ik heb deze met een zwarte gepast en ineens een heel andere lok & feel. Maar maakt het een stuk klassieker en dan zou ik voor de Master Ultra Thin Moon gaan :slight_smile:

Gisteren deze besteld. Levering voorzien voor 2022.

21 likes

Het schijnt wel een super prettige band te zijn.

Ik vermoedde inderdaad al dat dit het horloge nog wat klassieker maakt. Ik ben heel benieuwd hoe dit staat op een donkerblauw of grijze (evt suède) molequin band of op een mooie kwaliteit zwarte cordura band. Wellicht wat gewaagd maar ik denk dat het best kan :thinking:

Maar hé, ik heb nog tijd zat om daar over na te denken :rofl:

1 like

Hij kan veel banden hebben denk ik. Maar je kunt er niet zomaar wat op zetten. De band heeft curved end links en is vrij dun. Niets uit mijn toch grote voorraad past. De gaten voor de pins zitten te dicht op de kast voor veel banden.

1 like

Ik kan niet geloven dat ik graag een Rolex zou willen, maar deze zie ik echt zitten. Hopelijk ergens in 2022 :heart_eyes:

18 likes

11 likes