Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Zit een beetje te neuzen in de vintage Seiko. Doe mij vandaag maar dit pareltje:

21696646-2p2g432mu55y6kod6453c0gd-Large

21696646-vpg0bvfaqp9m1pxl3jajvq42-Large

2 likes

T is nog 2022 :crazy_face:.

Nog geen flipper drang? Dat vraag ik voor een vriend. :smirk: :innocent:

1 like

@whisky nog niet de knoop doorgehakt? Gewoon halen… ga je geen spijt van krijgen.

2 likes

Dit jaar komt er niks meer in. Nog geen bandje niet. Aangezien Nederland sowieso op slot zit… Tot midden januari en dat zie ik verlengd worden. Nja we gaan t zien.

1 like

Dit samen met een AP skeleton rose goud en mijn horlogeleven is voltooid. Mijn god wat een kunstwerkjes…

1 like

Over 11 dagen is er weer een nieuw jaar :rofl: Voor mij komt er dit jaar ook niks meer bij hahaha.

Dat scheelt gelukkig weer impulsieve aankopen en scheelt weer geld. In die zin mogen AD’s nog wel langer dicht blijven na 14 januari… puur voor mijn eigen financiële veiligheid :rofl:

1 like

@whisky Go! :biking_man:

3 likes

Voordeel bij de orisbotique is dan wel weer dan ik zo een coole beren mok kan scoren :sunglasses:

3 likes

Ja…die heb je wel nodig. :bear:

7 likes

Ja die is echt leuk! Als sleutelhangermesjesverzamelaar (leuk woord voor scrabble) zou ik nog wel heel graag de Victorinox Classic SD Oris Edition willen.

1 like

Small seconds staat hoog op m’n lijstje voor 2022, ik denk dat ik wel wil gaan voor de Baltany (of hebben jullie nog tips voor een niet dressy small seconds horloge, waarbij de small seconds op de 6 staat :smiley:?)

5 likes

Die Reverso Hybris Mechanica laat zien dat JLC op tenminste gelijke hoogte staat als Patek en Vacheron. Misschien wel een tandje hoger. Echt ongekend technisch en fijnmechanisch vakmanschap.

3 likes

Welk ref nr is dit? Mooi!

Ik kan, op de perpetual calendars van PP na, niet bedenken wat een hogere complexiteit of afwerking heeft dan deze reverso.

Echt ongekend…

Meende dat deze voor €1,35MLN wordt verkocht…

2 likes

Ongelofelijk wat een technisch verbluffend hoogstandje. :ok_hand:

En dit ook nog eens…wow!

1 like

Dat ding op zich is echt al heel gaaf :smiley:

Vanaf 28m30s ongeveer:

5 likes

Fenomenaal zeg…en dat mechaniek in de doos vind ik werkelijk zo gaaf. Uber Level dit. :ok_hand:

2 likes

Een Timor? Zijn er te weinig van op t forum wat mij betreft.

8 likes

Ook erg mooi zeg! Ben alleen beetje verliefd op de combi met een tonneau shaped case…

Q3908420 denk ik.

Deze is discontinued lijkt me.

En ook iets kleiner dan de huidige duo’s?

1 like