Wat had je willen dragen vandaag? deel V

5 likes

Ik was aan het illustreren hoe schrijven op m’n tablet altijd voor 90% bestaat uit het corrigeren van m’n auto-correct. De grap is dat Gboard zich per device anders gedraagt. Ik moet m’n tablet wel vervangen. Het is een oud rotding.

Oh, je dacht misschien dat ik reageerde op een tikfout. Maar ik bevestigde slechts even hoe fout ik zo’n manchet vind. Ik kon je al niet volgen.

1 like

Ik heb zo ook eens iemand gekend. 's Mans initialen waren SS. Dat was echt geen zicht.

1 like

Erg lastige keuze. Beide hebben hun eigen charme en allure. Ik denk dat ik persoonlijk voor de Santos zou gaan gezien stalen band. Maar dan waarschijnlijk wel de blauwe Santos.

1 like

De kans dat de Santos er gaat komen wordt met de dag groter :innocent:
De blauwe die jij noemt is inderdaad schitterend, de witte plaat wat klassieker. Daarbij komt de Santos ook op leer als “gratis” extraatje.

De Sinn U50 kwam gisteren weer op het netvlies … .blijft een tof ding. Maar met de Seasmaster om de pols en nog een Tudor Pelagos FXD incoming is 3 duikers wellicht to much :joy:

Foto’s: https://www.hodinkee.com/articles/sinn-u50-hands-on

13 likes

Ach, welnee. Hoe meer, hoe beter! :beers:

3 likes

Ik heb toch wel zin in zoiets…

7 likes

Verrassend! Deze kleur plaat is wel mooi, zeker in het echt.

1 like

De mannen van Horobox maken wel fantastische foto’s

https://www.horobox.com/en

1 like

Heel mooi zo! Vroeger vond ik altijd dat een Datejust een Jubilee bracelet en fluted bezel moest hebben. Tegenwoordig vind ik het te druk, er gebeurt dan teveel. Oyster en fluted…. Jubilee en smooth, dat zijn de combi’s :smile:

Ik had deze laatst gepast en was er helemaal weg van:

8 likes

Dat vind ik ook.

Dat i.c.m. het feit dat ik niet zo van de polished links ben op de oysterband leidt tot deze combinatie. Zilver omdat ik al een Explorer heb.

1 like

11 likes

ahhh, super cool! Vond de reissues al vet, maar deze is nog beter!

1 like

om te pronken dat het maat werk is :slight_smile: zijn er ook die hun Hugo Boss etiket op de mouw van het jasje laten zitten :smiley:

ik dacht overigens meer van er zijn er direct 8 van de 10 verkocht.

1 like

Helemaal mee eens!

4 likes

Da’s niet eens maatwerk.

2 likes

De paarse OP 114200 is toch ook wel :star_struck:

8 likes

Een van deze graag.

Momenteel weer erg veel zin in een GS. T voelt gewoon raar. Geen gs meer te hebben……

Mss toch maar t high end of goud maar een jaartje verplaatsen :relaxed:

12 likes