Ik kan je nu al vertellen dat het bijna net zo’n rit gaat worden als Rolex. Ik hoor van alle kanten dat Cartier, en voornamelijk de Santos door het plafond gaan qua sales
Het heeft met name te maken met uitgestelde levering door Cartier. Je kunt in ieder geval zo op de lijst weet ik uit ervaring.
Klopt, nog wel
Gelukkig hoef ik geen nieuwe. Zodra ik budget heb zoek ik gewoon zo’n fubar model uit 2000-2005 om te proberen.
Jasper Lijferink en zijn vriendjes promoten naast Rolex, ook Cartier heavy
Ik ook niet. Wat ik wel zie is dat er op Instagram ineens heel veel posts van dit horloge voorbij komen. Lijkt wel of dit gehypt wordt.
Really ??
Ik volg ze al een tijdje niet meer om het gezuip en gepats op het kanaal. Maar dat ze Cartier pushen verbaast me niets
Erg goed gelukt. Wel vrij lange lugs, dus niet zo geschikt voor kleine polsen.
De nieuwe titanium versie is misschien nog wel gaver. Heb je die al in het echt gezien?
Mocht ik ooit dit budget hebben dan zal ik zeker eerst gaan passen. Die lange lugs kunnen too much zijn ja.
De titanium versie heb ik niet in het echt gezien. Ik ben er wel achter dat ik het liefste een datum wil op een horloge, ondanks dat het zonder soms beter in balans is
Inderdaad, no date en in 40mm goed te doen.
Ik neem die vandaag dan
Persoonlijk dus… ik heb het liever zonder, hoewel het wel praktisch is.
Ik heb twee horloges zonder datum en ik verbaas me altijd hoe vaak ik toch kijk wat de datum is!
Ik mis het soms ook wel eerlijk gezegd. Maar dan zie ik weer hoe mooi symmetrisch die wijzerplaten zijn zonder gaten erin, en dan weet ik weer waarom ik dan maar naar mijn telefoon moet grijpen
En het instellen telkens is gewoon vervelend als je vaak wisselt… weer voorbij 12, kijken of’t AM of PM is enz.
precies dat, grrrr haha
Vet zeg.