Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Mocht ik ooit dit budget hebben dan zal ik zeker eerst gaan passen. Die lange lugs kunnen too much zijn ja.

De titanium versie heb ik niet in het echt gezien. Ik ben er wel achter dat ik het liefste een datum wil op een horloge, ondanks dat het zonder soms beter in balans is

2 likes

Inderdaad, no date en in 40mm goed te doen.

Ik neem die vandaag dan :sunglasses:

Persoonlijk dus… ik heb het liever zonder, hoewel het wel praktisch is.

13 likes

Ik heb twee horloges zonder datum en ik verbaas me altijd hoe vaak ik toch kijk wat de datum is!

3 likes

Ik mis het soms ook wel eerlijk gezegd. Maar dan zie ik weer hoe mooi symmetrisch die wijzerplaten zijn zonder gaten erin, en dan weet ik weer waarom ik dan maar naar mijn telefoon moet grijpen :wink:

En het instellen telkens is gewoon vervelend als je vaak wisselt… weer voorbij 12, kijken of’t AM of PM is enz.

1 like

precies dat, grrrr haha

1 like

20 likes

7 likes

Vet zeg.

Nee, nee, nee man ! :joy:

Volgens mij post jij dit in het verkeerde topic ?
En heb jij nu een te breed bandje domweg pas gesneden zodat het past vwb lugwidth ? :thinking:

Een luminor 8 days, omdat het kan.

2 likes

Vind dit wel erg gaaf!

16 likes

Jammer genoeg wel prijzig.

12k zag ik net. Nah gaat ‘m niet worden :rofl:

Hier te vinden voor 9.75k (ook niet misselijk);

1 like

Is een AliExpress bandje van 4 euro… Heb hem iets smaller gesneden ja. Is op deze foto goed te zien maar stoort mij niet enorm, lugs zijn deels bedekt maar als ik hem langer draag met leder koop ik een deftige band, was maar om even te testen of het me beviel…

1 like

Was mijn eerste “dure” horloge als jochie van een jaar of 18 denk ik.
Santos Galbee staal/goud gekocht op het Waterloopplein bij Jaap Ligtenberg.

Heeeel lang geleden :upside_down_face:

5 likes

Voor meer kleur in de collectie:

10 likes

Deze graag… Maar dan wel met een donkerblauwe wijzerplaat.

17 likes

Zijn er al foto’s van die donkerblauwe?