Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Lijkt op een hippe kurkentrekker.

1 like

Heel erg mooi en beschaafd voor Breitling begrippen. Kleur is ok bijzonder!

Deze Citizen BN0100-42E. Morgen binnen.
Geïnspireerd door de plaatjes van Gup en Willem.

6 likes

Dit lijkt mij wel wat.
Iemand hier die deze in bezit heeft, of wel om de pols heeft gehad?

6 likes

@WatchWalker @The_Don

3 likes

Misschien afgezaagd en je kunt er met goed fatsoen eigenlijk niet meer mee voor de dag komen, maar voor mij blijft het het mooiste ‘integrated bracelet’ horloge:

12 likes

Ik heb hier wel oren naar. En volgens mij kun je hier best mee voor de dag komen. Briljant horloge.

11 likes

haha, ja dat is ook een manier om er naar te kijken :wink: :smiley:

1 like

Voor vandaag deze

13 likes

Ik zat te denken wat de mooiste zou zijn om verder de Tudor collectie mee uit te breiden en kwam op deze uit. Toch wel echt een Tudor knaller! Die wil ik wel een dagje in de watchroll erbij:

7 likes

14 likes

16 likes

Alleen bijna niet aan te komen.

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Sorry voor de slechte foto, maar deze is echt briljant. Misschien wel het mooiste horloge dat ik ooit heb om gehad.

14 likes

15 likes

En, is dit een blijvertje?
Beetje goed draagbaar qua formaat?

Ik heb maar 1 Zenith ooit verkocht. Nog spijt van.

Deze is best draagbaar al hield ik niet van de originele vouwsluiting. Opgelost met ander bandje.

1 like

Mag ik counteren met Parmigiani Fleurier?

Mag ik het 18 karaats gouden uurwerk opmerken met dubbele (!) column wheel, de volledige balansbrug en de split second complicatie?

Enfin, mijn pick voor vandaag:

Tegen m’n natuur in toch een großdatum. Da’s @HanDavinci’s schuld.

11 likes

Dat ziet er nou echt uit als een knakending, dan ben je beter af met een Duitser uit Glashütte.

Met als toevoeging dat ik de Eichi II inmiddels begrijp. Dat heeft een aantal jaren geduurd, maar deze wil ik vandaag wel dragen.

12 likes