Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Toch wel deze, en een JLC master perpetual calendar erbij en ik ben klaar… Denk ik :thinking:

15 likes

3 likes

En ik maar denken… Forever young kwam toch helemaal niet in 77 uit? Maar ik heb nog geen koffie gehad.

1 like

De wijzers op het “oude” model vind ik zelf ook mooier. Door de zwarte inlays veel beter afleesbaar.

18 likes

Schitterende foto :ok_hand:

1 like

Dank je! Ik heb deze zelf nieuw gekocht in 2018 en nog steeds met veel plezier regelmatig om de pols.

Dat zegt in deze hobby, met veel geflipper, best veel :grin:.

Afmetingen, afwerking, karakteristiek design, uniek uurwerk, historie. Alles klopt.

2 likes

De kast lijkt me eleganter op de nieuwe, maar de witte wijzers tonen wat “speelgoedachtig”. Dan vind ik die van jou ook mooier inderdaad :+1:

Voor alle duidelijkheid: geen hands on ervaring, dus ik roep maar wat :pray::wink:

1 like

In 1994 at the 400th death anniversary of the mathematician, philosopher, geographer and cartographer Gerhard Kremer (1512-1594), better known today under the name Mercator, a jubilee watch was launched that looked different from all the previously known wristwatches.

The enameled dial showed a former map by Mercator with Europe, Africa, Asia and Australia, above which moved two hands in the form of a card circle that indicated the current time via retrograde hours or minutes.

1bd708ef4d592f610b8ca4c347404949--pocket-watches-mens-watches

Yes, please.

6 likes

Nog eventjes wachten :man_shrugging:t2:

4 likes

Alweer?

Zag deze vandaag op Instagram … Cool :sunglasses:

———————————————
SYNCHRON 70s MILITARY
HOMAGE LIMITED EDITION
———————————————

5 likes

Yes.

Natuurlijk. Waarschijnlijk alweer verkocht ook.

Ik val in een gat, ik heb sinds vandaag geen horlogewensen meer. Help…

1 like

Gast je moet meer woorden gebruiken hoor :joy:
Komt ie? Gaat ie? Pre-owned? AD? besteld? betaald?

Zoveel vragen !

Rado Golden Horse 1957 limited edition green dial.

3 likes

4 likes

Ik zie zojuist dat Certina de DS Action Diver Powermatic 80 heeft geüpdate. De 38mm was er al naar nu is er een met dezelfde look in 43mm. Erg geslaagd horloge mijns inziens voor 895 euro!

6 likes

Soon.

18 likes

Ik zou de soon-to-be-released “Yacht-Master Titanium” wel willen dragen. :grin: Gewoon voor een week of twee. :v: Staat er al iemand voor op de lijst?

4 likes