Ik weet t.
Zaadje is geplant
Ik weet t.
Zaadje is geplant
Dan is er meestal geen weg meer terug.
Heb je de Luminor Due 38mm wel eens gepast in real life? Ik vond dat toch wel heel cool (ondanks dat mensen altijd zeggen dat een Panerai groot MOET zijn ) Een soort baby Panerai.
Baby Panerai met baby water resistance van 30m âduikhorlogeâ met leren band. En dan 6K+ euroâs. Dan heb je toch wel het slechtste van alle werelden.
Zeker weten, de old school kikvorsmannen draaien zich om in hun graf.
Die @Erik11 te koop heeft is cool en prima draagbaar. Daar heb je geen berenklauw voor nodig.
True true, maar hij ziet er nog steeds leuk uit All looks, not so much substance
Nooit gepast nee
Gisteren een nieuwe insta account ontdekt, ik weet even niet welke eerst te kiezen voor dit topic. Of toch⊠Deze voor mij onbekende Sinn ref.
@Fate_Amenable_To_Change je hebt een idee in mijn hoofd gestoken⊠De plaat is wat mat en misschien zou ik als âbeaterâ wel een kleurtje kunnen gebruiken, maar de SBGX vinkt verder wel alle vakjes af: robuuste quartz, stalen band, subtiele maat en toch prachtig! Herkopen?
Je weet dat de 265 bestaat, toch?
Blauw met inslag van lila afhankelijk van het licht.
Maar goed, er is hier een SBGX261 onderweg, die zou als het goed is volgende week verschepen. Ik zocht al een tijd een vervanger voor mân SARB033 en aangezien de Sharp Edge in zwart iets te hoekig was om bandenslet te zijn, de Hamilton Khaki naar mân neef ging en ik geen zin had in een Tissot⊠Exact de ref besteld die je laat zien.
Ik denk van wel. Ik vind ze allemaal leuk, de 259 in wit, de 263 in champagne en de 265 in blauw ook.
Doen!
Die is mooi.
Mja mja, het is nu niet dat ze zoals Rolex overal opgestapeld liggen bij de ADâs en met de 100-duizenden van de band rollen.
Het wordt al een project dit es te passen.
De beste keuze van al je opties imho!
Ik ken inderdaad de catalogus. Helaas heeft de 265 niet het mooi diepe blauw die je 44GS had. @daffie wist me te vertellen dat het een fletser kleur was. De champagne zit de dicht bij het gebroken wit van mijn SBGA. De witte is ook wel mooi, maar er komt nog een Santos aan, dus de zwarte zal the way to go zijn. Even een mailtje sturen naar Magi dus voor een goeie prijs
Misschien zal GS ooit eens weer wat leven blazen in die 37mm lijn, maar dan gaan de prijzen weer omhoog gaan⊠Dus daar moet ik ook niet op wachten.
Er is ook nog de teal SBGX297, maar die heeft dan weer niet standaard de stalen band. De SBGX267 heeft een textuur dial en is van titanium, maar wit⊠En de SBGX269 is titanium en zwart, maar gouden wijzers en 5 link band vind ik nu ook weer niet helemaal mijn smaak. Zo is er altijd iets niet goed aan
Ik vond 'm iets meer richting paars gaanâŠin sommige lichtinval.
Dat is wel het nadeel ja.
Maar die band is zo verschrikkelijk mooi op filmpjes.
Dat kunnen ze beter!
Stel je voor, de SBGP van @ElChueco in 37mm Die zou ik wel willen dragen vandaag!
Flets zou ik hem zeer zeker niet willen noemen! Juist blauw met in bepaald licht een paarse tint maakt hem erg speels en levendig! Ik vind deze mooier dan de blauwe plaat van die van @ElChueco persoonlijk.