Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Dankjewel voor het leesvoer ik ben weer een stukje wijzer geworden :slightly_smiling_face:

Zoiets als een Pizza-Airking dus, maar dan voor gevorderden

1 like

Ik ben er ook behoorlijk weg van. Ben het met je eens dat deze afwerking van de kast nog nét wat mooier is dan de “echte”. Er lag er onlangs nog eentje bij Colman, zag ik tijdens een weekendje Antwerpen.

1 like

Zou toch graag eens een Ressence bepotelen.

Gr, HJR

5 likes

Doe mij er ook maar 1 :sunglasses:

1 like

Zo waanzinnig dit…

8 likes

Ik zie de toegevoegde waarde niet, ze zijn niet super zeldzaam, mensen als Roman Sharf verzamelen ze om de prijs op te drijven…

Maar leg het me vooral uit als je wil

11 likes

Die koopt alle andere merken op met crest die aan de royals geleverd zijn.

Als ze toch zo common zijn vindt maar eens een mint condition 1803 met Omani dial en de bij behorende provenance :+1:t2:.

Gast chill, ik stel je een normale vraag

laat ook maar weer, dit forum is ziek

2 likes

Kom kom, beetje zout kan toch wel ?

Maar over smaak valt niet te twisten, dit spreekt mij gewoon aan, zo doet een 5212A mij weer helemaal niks maar durf ik te wedden dat jij daar enthousiast van wordt.

1 like

Ik hoef geen zout van je, niet om gevraagd en zal ik ook niet doen.
Je hoeft de 5212A niet mooi te vinden maar als je me vraagt wat er bijzonder aan is zal ik je een gewoon antwoord geven

• Patek
  • Staal
  • Limited productie, Ongeveer 1 of 2 per jaar in Nederland
  • Heritiage naar de 2512
  • 11 patenten op dit uurwerk
  • handgeschreven dial

Ik hoop niet dat Patek de productie stopt van dit ding want dan wordt ie te duur om te dragen
Wat is er nou zo belangrijk aan een Kanjar dial, behalve dat ie zeldzaam is en Rolex

Verder niks.

Maar als je zeldzame Rolexen mooi vindt dan zijn ze wel bijzonder.

Een 5212A kan je als je wilt dinsdag in huis hebben als je maar 50k kan missen.

Een 5513 met Khanjar dial en alle documentatie is niet zo makkelijk te koop en juist dat is een van de redenen waarom ik het gaaf vind.

We zitten hier in het juiste topic, dus bij deze!

Dit is echt een Patek die ik zou dragen. En ik heb ook wel iets voor pointer hands. Prachtig stuk! :sunglasses:

7 likes

Ben er ook heel blij mee :sunglasses:

1 like

Dat kan ik me best voorstellen :+1::wink:

1 like

Mijn Fortis had ik willen dragen, zou dit weekend terugkomen van full service en nieuw safierglas. Dan nog op zoek naar andere band:

4 likes

12 likes

Blijf die compas horloges tof vinden. Zoals die breitling van @HorloG en de Sinn 171. Gisteren bij toeval ontdekt dat squale -naast Sinn mijn favoriete merk- haast dezelfde heeft uitgebracht. Ik weet dat beide merken deze kasten inkochten van de zelfde kastenbouwer zoals nog vele merken dat deden destijds. Moet me nog eens inlezen wie die kastenbouwer juist is. Om een kort verhaal lang te maken :sweat_smile: vandaag zou ik dus graag een squale rambo dragen ( bod op chrono is overgemaakt) :crossed_fingers:

3 likes

Onlangs de PRX in groen gezien. Je ziet de laatste tijd wel meer merken overgaan op groene wijzerplaten. Deze is hot imo!

5 likes

16 likes