Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Jeetje, die caseback is legendarisch zeg!!

1 like

Een van deze

9 likes

Die geelgroene van @Sub64 aub

Plaatje dan maar…

Speciaal voor jou :sunglasses::clinking_glasses:

8 likes

Heerlijk man. Zou m praktisch nooit durven dragen maar toch :star_struck:

1 like

Prachtig deze! Ik ken iemand die de zilveren heeft, heel elegant om de pols :ok_hand:

1 like

Wat dus volstrekt illegaal is en indruist tegen de open EU markt wetgeving. Geeft een bittere smaak, dergelijke praktijken. Ook ik ken een aantal mensen bij Omega maar weiger daar beroep op te doen.
Ik heb al besteld lang voor de officiële aankondiging en wacht ook nog steeds. Maar niks aan de hand, als het horloge nooit komt, komt er hier ook nooit geen Omega meer bij. Klant wint altijd…

Gefeliciteerd trouwens nog, het blijft een prachtig horloge dus geniet er ten volle van!

1 like

Deze besteld, nu nog even wachten. Van CNS (inmiddels uitverkocht blijkbaar) >

2 likes

Omega is toch zwitsers, en maakt geen deel uit van de Europese unie? Of zeg ik nu iets doms? waarschijnlijk wel :sweat_smile:

Geen domme opmerking, integendeel, maar helaas niet van toepassing. Wanneer je een product levert binnen de EU, mag je geen restricties opleggen waar of aan wie, binnen diezelfde EU, dat product verkocht wordt. Natuurlijk kan je met distributie contracten heel wat belemmeringen inbouwen maar deze wet valt niet aan te tornen en dergelijke clausule zal je dan ook nooit geschreven zien. En mocht dat wel zo zijn, is ze niet rechtsgeldig.

1 like

Jaa echt een super gaaf horloge!

1 like

image

9 likes

8 likes

Maar een mens kan niet alles houden hè.

12 likes

Ooit zal ik een 1665 comex bezitten :heart_eyes:

5 likes

Ze mogen vanuit de company policy niet horloges van een dergelijke waarde versturen met een koeriersservice. Dus ze mogen wel leveren, maar dan moet je het zelf ophalen. Ook hanteren ze vaak een voorkeur voor meer lokale klanten, waar je uiteindelijk ook meer aan hebt dan een paar eendagstoeristen.

Bij een AD dus?

Dank je! Het is echt een bijzonder ding.

Jawel, in Nederland.

Klinkt allemaal heel logisch natuurlijk. Neemt niet weg dat sommige (lage) landen op die manier op hun honger blijven zitten.

1 like

Klopt! Ze hadden ook duidelijk moeten zijn en er een boutique only edition van moeten maken. Maar dat hebben ze niet gedaan, want nog steeds kan suggereren dat ze bij AD’s kunnen “landen”. Probleem met AD’s is dat ze geen namen doorgeven aan Omega en een eigen verdeelbeleid hanteren.

Zenith doet dat ook met sommige modellen maar daar helpen ze je wel (mailbestelling en koeriersverzending) als je een model wil kopen waar er maar 250 wereldwijd van beschikbaar zijn.

Wellicht door Covid maar die mooie blauwe manufacture edition moest je toch echt zelf gaan ophalen?

1 like