Ik hoop dat diegene voor de rest van zijn leven een steentje in zijn schoen heeft. Triest om dit zo te snitchen terwijl dit helemaal niet aan de orde is.
In oktober/november maar eens kijken of ik die kant op kan.
Guilloche wijzerplaat word door Benzinger gedaan
Afgelopen week de Saxonia thin in roodgoud kunnen bewonderen bij een AD. Dit horloge lijkt saai en kaal op plaatjes waar wat een uitstraling heeft deze topper wanneer je hem in handen hebt zeg, om nog maar te zwijgen van de achterkant. Kunst met een grote K!
Alleen nog even de jackpot van de loterij winnen …
Door dit filmpje ben ik de Datejust 41 met gladde bezel en Jubilee band gaan waarderen…
Los van het stigma fluted = Jubilee en smooth = Oyster. Is zo’n smooth bezel op Jubilee band ook gewoon een prachtig horloge. Zou net wat meer variatie zijn tov mijn Sub en Explorer II.
Wijze woorden.
O wacht.
Ben je al om, of twijfel je nog?
Maar beloof je nu even niks te posten tot dat je hem daad werkelijk binnen hebt?
Niet lullig bedoelt, maar iedereen hier gunt het je alleen zitten we nu al enige tijd dagelijks naar het zelfde horloge te kijken voordat je hem überhaupt hebt gekocht.
Plus blauw met jubilee is gaaf, al zou ik een wimbledon gaver vinden maat dat ben ik.
Ik deel graag mijn gedachten met jullie en ben benieuwd naar jullie meningen/input…
Mijn mening? Post eens wat anders dan t eeuwige kroontje…
Zoveel andere leuke merken.
Nee er gaat niks boven Rolex. Ik wil een derde Rolex dat is nu wel duidelijk
Mijn mening???
Ja die heb ik inmiddels wel ja …
Mee eens !
En die groene die op het forum rondzweeft, maar dan om de pols…hmmmm lekker
Kijk, het merk begint voet aan de grond te krijgen hier!
Oh, die linker vind ik wel smakelijk zeg.
Zou je niet beter meteen voor een Patek gaan? Of een Lange, AP of Vacheron?
Veel Rolexen naast elkaar is meer van hetzelfde: knap gemaakte en comfortabele “werkpaarden”.
Een luxepaard ernaast is dan toch gaver? En je gebruikt ze toch niet als beaters.
Prachtig! Dat kristal is ook een ondergewaardeerd element van deze… hier een foto van de reguliere:
Ben benieuwd waar ze mee komen als Europese LE variant, schijnt er ook aan te komen