Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Ben met je eens dat het wennen is, maar ik zie hier geen Navitimer plaat in. Is een spiraalschaal zoals gebruikelijk op chrono’s uit de jaren 30 :thinking:

Het doet mij wat denken aan een Montbrillant.

afbeelding

5 likes

Ik zie wat overeenkomsten, maar ik moet toch meer denken aan een 30’s-40’s chrono, zoals bijvoorbeeld een Omega 33.3 :blush:

11 likes

Zeker.

1 like

Tja, echt mooi. En ben nogal gek op brush…

1 like

Ik zie hem ook niet als een Speedy en ook niet als Navitimer. Hetzelfde met de Moonphase van Omega, dat is voor mij ook geen Speedmaster.
Ik vind wel dat Omega gelijk een paar hele mooie modellen neerzet.

1 like

Vandaag had ik heel graag een 18348 gedragen, Nu ik weer een sub incoming heb mag de bling factor wel iets omhoog.

5 likes

17 likes

Misschien wel de mooiste Seamaster! :beers:

1 like

13 likes

Snap best dat mensen hier niks aan vinden.

Maar ik vind een guilloche wijzerplaat best mooi. En dan die achterkant… tsja…. Regulator vind ik ook zeer apart. Een soort van mindfuk tov het traditioneel aflezen van de tijd.

Als alles goed gaat dit jaar iig de non guilloche eens met mijn eigen kijkers aanschouwen. :nerd_face:

2 likes

Het is vooral veel geblaat en weinig wol :stuck_out_tongue:

Ik ben wel benieuwd naar waar je mee aankomt straks.

Voor mij te klassiek.

1 like

7 likes

Ulysse Nardin Tourbillon

Weliswaar geen horloge, maar een prachtig zakhorloge:
Breguet Grande Complication Marie Antoinette

gallery-1467036798-screen-shot-2016-06-27-at-31345-pm-1584796739

2 likes

Stand van zaken.

1. Terug naar Hentschel volgende maand. 34 mm h2 white met blauwe wijzers eens passen. Mja in de 34 mm zijn goldchatons niet mogelijk :smiling_face_with_three_hearts:
  2. Naar Cornehl ergens dit jaar.
  3. Mocht 2 niks worden want dan heb ik weer twee witte wijzerplaten…. Is Dornbluth de volgende. Zoiets in die volgorde. Merk gewoon dat ik handopwinders steeds leuker begin te vinden… :zipper_mouth_face:

Die laatste is prachtig. Mja als ik zie waar brequet begint zal dat zakhorloge enkele tonnen kosten schat ik zo?

1 like

30 miljoen

Ja die is echt heel gaaf!

Helaas niet van mij…

5 likes

10 likes

Ja

1 like