Wat had je willen dragen vandaag? deel V

17 likes

Deze blijf ik stoer vinden op één punt na.

12 likes

De size, en je hebt gelijk. Gaat niet op ons type polsjes.

1 like

Helaas. Hij is een beetje log.

Die vierkantjes (en nog een aantal punten) maken ‘m juist stoer.

2 likes

ja precies! snap daar ook niks van. Zijn ook auto dealers die hun dealer naam op je auto te denken mogen plakken en vinden dat dat in een groter formaat mag dan de merknaam van de auto :smiley:

3 likes

Kost meer poen. Daarom stoer voor de oen.

4 likes

Ja dat neemt voor mij ook wel af van de AnOrdain die ik vanmiddag plaatste. Dat James Porter & Son had echt niet gehoeven onder de 6.

2 likes

Stiekem vind ik de defy 21 heel cool.
Met zijn 44mm een beetje groot maar door het titanium vast goed draagbaar.

12 likes

VroegĂąh was dit heel gewoon en zie het daarom als een knipoog naar het verleden en naar de relatie van Patek en Tiffany.

Plus het maakt een (voor list) onbereikbaar horloge nog net wag specialer. Gaat uiteindelijk wel om wie het verste kan plassen.

1 like

Dat epistel op de wijzerplaat

2 likes

De Grand Seiko Omiwatari, SBGY007. Handopwinder springdrive in een subtiele dresswatch case

19 likes

Tuurlijk wel super comfy :ok_hand:

8 likes

Het is geen LHD :crazy_face:

Dat ding lijkt een beetje op de smiley die je er na post. Is een beetje gek.

Mag zo zijn maar probeer m maar es.
Echt n topper. En super draagcomfort.
Hij mocht van mij best RHD zijn hoor maar wil de fauxtina en rode tekst niet graag missen.

Poah, lekker extreem.

1 like

8 likes

En vergeet die acht regels tekst niet.

Pfff, Bitch, puhlease. Op mijn leeftijd ben je blij als je na een kwartier schudden je broek alsnog niet bevlekt.

Daarom zou ik in de goed verkrijgbare en iets betaalbaardere Calatrava hoek zitten. Maar goed, ik vind die GS die hier net genoemd werd toch mooier dan alles wat Patek ooit gemaakt heeft, dus ik zal wel een barbaar zijn.

@Royal_Roy, you chose wisely. :wink::+1:

3 likes