Helemaal akkoord!
Ik vind de laatste generatie mooier
Die is geweldig! Zoveel mooier dan de laatste variant.
Inderdaad veruit de mooiste generatie imo
Ieder zijn smaak he
En waarom zou hij dat moeten doen ??
Als hij Rolex fanboy wil zijn dan is dat zijn goed recht toch? Ik snap die reflex van mensen niet om elke keer naar Omega te wijzen als iemand gek is van Rolex. Wat is de volgende stap ? Niet alleen naar Rolex en Omega kijken… Seiko is ook vet… en MVMT ook !!
Laat iedereen lekker kiezen wat ze willen
Jij bent niet bekend met het typetje RLC zeker. Prijs jezelf gelukkig.
Ik ken het typetje, ik weet dat hij zijn excuus heeft aangeboden en dat hij sindsdien voor mij prima te handelen is.
IRL vond ik hem ook wel aardig trouwens
Ik begrijp niet waarom sommigen de behoefte hebben om @RLC uit de tent te lokken, af te kraken, te kakken willen zetten, geef het een naam. Je HOEFT NIET te reageren hè?
Laat hem gewoon met rust.
Op zich lijkt het mij meer een sneer naar Rolex fanboys in het algemeen (wat RLC dan weer is), het is Bauhaus zijn goed recht om dat te ventileren.
@Erik11 haha zoiets ja
Wat gek, ik heb dat soort behoeftes over een horlogemerk helemaal niet.
En nee, het is geen " recht " op HF om dit op deze manier te ventileren.
Nee joh, is gewoon proberen je beter voor te doen dan een ander “ik hou wél van andere merken, alleen Rolex is stom”
Het is dat het volgens de regels niet mag maar anders heb ik nog wel een lijstje merken waar ik niet naar omkijk
Ach, dat moet hij ook niet hoor. Hij moet niets.
Ik bedoelde overigens niet dat hij specifiek naar Omega zou moeten kijken. Zenith, Duitse merken, JLC. Er is zoveel gaafs naast Rolex. Niets tegen Rolex overigens, draag ze zelf ook met plezier.
Yes! Ik ga gelijk een Omega kopen! Dat mocht eerder niet van jou
Maar eigenlijk, ligt dat bij jou. RLC is RLC en die gaat niet veranderen omdat jij dat wilt. De enige die je kunt veranderen, ben jezelf.
Shit, weer veel te filosofisch voor vandaag.
Nou, dat is inmiddels gelukt. Zonder begeleiding staat ze weer in haar nakie op het net.
Ik praat niet meer met je !
Wees maar niet bang. Meeste van Omega kan me niet echt bekoren…
Ik heb een top-horloge en de ander is bijna klaar
Ik heb de afgelopen jaren binnen de hobby wel een bepaald pad bewandeld en heb aardig wat horloges en merken in mijn bezit gehad in allerlei prijs categorieën/segmenten. Uiteindelijk ben ik er nu achter gekomen dat Rolex als merk en beleving om dit moment het beste bij mij past. Het klinkt voor sommige misschien als arrogant maar een standaard Tudor of Omega of Breitling doet het niet echt meer voor mij. Ik merkte met mijn Tudor’s dat als ik die droeg dat ik eigenlijk naar mijn Rolexen of mijn Speedmaster verlangde. Dan is het tijd om voor de volgende stap te gaan. In mijn geval nog een Rolex. Volgens mij is daar niks mee en is bovenstaande niet echt een raar fenomeen binnen de hobby.